ד"ר אריה ביטרמן (צילום: אלי דדון)
ד"ר אריה ביטרמן (צילום: אלי דדון)

ד"ר אריה ביטרמן מכרמל נבחר בפעם השנייה ליו"ר ועד רופאי בתי החולים של כללית

ד"ר ביטרמן, מנהל המחלקה הכירורגית א' בכרמל, אמר עם היבחרו: "יש לנו רופאים מקצועיים ומסורים המחויבים לטיפול הטוב ביותר במטופלים, ואני כיו"ר מחויב לרופאים שלנו". לכללית 14 בתי חולים בכל הארץ בהם עובדים אלפי רופאים

פורסם בתאריך: 15.1.23 12:45

כבר יותר מ-20 שנה שד"ר אריה ביטרמן דואג למטופלים כמנהל המחלקה הכירורגית א' בכרמל. בכובעו השני, כיו"ר ועד הרופאים בכרמל, תפקיד אותו הוא ממלא זה ארבע שנים, הוא דואג גם לכל הרופאים. לאחרונה נבחר ד"ר ביטרמן גם לקדנציה נוספת כיו"ר ועד הרופאים של כל בתי החולים של כללית. בנוסף, ממשיך ד"ר ביטרמן לשמש גם סגן יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י).

"השנים העומדות בפתח הן שנים מאתגרות במיוחד עבור ציבור הרופאים", אומר ד"ר ביטרמן. "אנו עומדים לפני פתיחת הסכמי השכר על תנאי עבודת הרופאים, דבר שהתעכב עקב מגפת הקורונה. כמו כן נקיים דיונים מול האוצר בנושא חריגות השכר, מה שמחייב אותנו לטיפול והתייחסות משמעותיים".

בכללית, קופת החולים הגדולה במדינה, כ-50 אלף עובדים, מתוכם אלפי רופאים במרפאות הקהילה, במכונים השונים וב-14 בתי חולים בכל הארץ.

 

 

במהלך כהונתו הראשונה כיו"ר ועד רופאי בתי החולים של הכללית, הצליח ד"ר ביטרמן להעמיד לטובת הרופאים הישגים משמעותיים, ביניהם: הובלת המאבק נגד האלימות במערכת הבריאות, מה שהביא להחלטת הממשלה על הקמת עשרות עמדות שיטור בבתי החולים; סיכול תוכנית האוצר לביטול 600 תקני רופאים שהתקבלו בתקופת הקורונה; דאגה לביטוח אחריות מקצועית מקיף ומורחב לרופאי בתי החולים ועוד.

כחלק מתוכניותיו לתקופה הקרובה, מתעתד ד"ר ביטרמן להוביל ולקדם את ההסדרה בקיצור תורנויות המתמחים תוך הימנעות מפגיעה בשכרם ובהכשרתם, וכמובן מפגיעה במטופלים; שיפור תנאי עבודת רופאי בתי החולים במסגרת הסכמי השכר החדשים, תוך שמירה על רווחת הרופאים  ואיזון טוב יותר בין שעות עבודת הרופא לזמנו האישי וזמן המשפחה; בקשה לתקנים נוספים ותקני מנהלי יחידות בבתי החולים; חשיבה על שירות קיצור התורים בבתי החולים הציבוריים של הכללית, בדומה לקיים בבתי החולים הממשלתיים, ותוכניות נוספות לקידום הרופאים בבתי החולים במישור האישי והמקצועי.

ד"ר ביטרמן: "יש לנו רופאים מקצועיים ומסורים המחויבים לטיפול הטוב ביותר במטופלים, ואני כיו"ר מחויב לרופאים שלנו. אני מאמין באיכות הרופאים המעולה שלנו בכללית בכלל וברופאי בבתי החולים בפרט. אני מאמין ביכולת שלנו לשמר ולשדרג את מעמדם של רופאי בתי החולים בכללית תוך דאגה ואחריות לטיפול מיטבי ואיכותי למטופלים שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר