ד"ר רנא זינאלדין-המאם (צילום: דוברות כללית)
ד"ר רנא זינאלדין-המאם (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: ד"ר רנא זינאלדין-המאם מצטרפת למרפאת כללית בונן

ד"ר רנא זינאלדין-המאם, רופאת משפחה מומחית, נשואה + 2, מתגוררת בחיפה, בוגרת לימודי רפואה בסלובקיה. את הסטאז' סיימה בקריה הרפואית רמב"ם, ואת ההתמחות ברפואת המשפחה סיימה במחלקה לרפואת משפחה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 30.1.23 12:16

"אבא שלי הוא רופא משפחה יותר מ-20 שנה, והוא המודל לחיקוי שלי. בזכותו תמיד ידעתי שאהיה רופאה. ראיתי איך במהלך השנים הוא עזר לכל כך הרבה אנשים ורציתי גם כן לעזור ולשפר את איכות החיים של האנשים", מספרת בהתרגשות ד"ר רנא זינלאדין-המאם.

את ד"ר זינאלדין ניתן לפגוש במרפאת כללית בונן בחיפה, שרק לאחרונה זכתה בתואר מרפאה מצטיינת באיכות רפואית. במרפאת בונן, בניהולה של ד"ר טלי לבנשטיין, ניתן לקבל שירותים ברפואת משפחה, ילדים, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת. בנוסף, במרפאה ישנו שירות ייחודי: רפואת משפחה לקהילה הלהט"בית.

 

 

"האני מאמין שלי הוא להיות בן אדם לפני שאתה רופא. תמיד לדבר עם המטופל בגובה העיניים, להקשיב לו, לגלות אמפתיה ורגישות למצבו, על מנת להבין אותו ואת תחושותיו טוב יותר. בצורה זו ניתן להעניק את הטיפול הטוב והיעיל ביותר", מוסיפה ד"ר זינאלדין-המאם.

"אני שמחה שד"ר זינאלדין-המאם היא חלק מצוות המומחים שלנו במרפאה. היא מעניקה טיפול מסור ואיכותי, תוך הקפדה על איכות רפואית ויחס אישי ואדיב לכל המטופלים", מסכמת ד"ר לבנשטיין, מנהלת מרפאת בונן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר