ד"ר טלי יעקב (צילום: דוברות כללית)
ד"ר טלי יעקב (צילום: דוברות כללית)

ד"ר טלי יעקב תוביל את מרכז בריאות הילד ארמון של כללית

מרכז בריאות הילד של כללית בארמון מעניק מענה רפואי לכ-5,000 ילדים, וניתנים בו שירותי רפואה יועצת מגוונים ומותאמים לילדים. ד"ר יעקב: "בעבודה עם הילדים והוריהם נוצר קשר מיידי ואמיתי וחיבור רגשי עמוק. אין תגמול מספק יותר מאשר לראות ילד מבריא חוזר לחייך"

פורסם בתאריך: 22.6.23 02:05

ד"ר טלי יעקב תוביל את מרכז בריאות הילד של כללית בארמון חיפה ומחליפה בתפקיד את ד"ר יעל ויין, שניהלה בהצלחה את המרכז עד כה. ד"ר ויין עברה בימים אלה לנהל את מרכז בריאות הילד החדש של כללית בנווה שאנן.

מרכז בריאות הילד של כללית בארמון מעניק מענה רפואי לכ-5,000 ילדים משכונת הדר וואדי ניסנאס. במרכז ניתנים שירותי רפואה יועצת מגוונים ומותאמים לילדים: רפואת ריאות, ראומטולוגיה, תזונה ודיאטה, אף-אוזן-גרון, סוכרת, אנדוקרינולוגיה, כירורגיה, שיר"ן – מרפאת מתבגרים לבני נוער, פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית. צוות המרכז מורכב מ-23 אנשי רפואה, סיעוד, מינהל ומקצועות הבריאות, והוא אף זכה לאות הצטיינות על מתן רפואה מקצועית ואיכותית באחת השכונות המגוונות בחיפה, תוך הנגשת רפואה מתקדמת לכולם. נוסף על כך, צוות המרכז פעיל בקהילה ולוקח חלק במתן הרצאות, שיעורי הסברה בבתי הספר ובמתנ"סים בנושאים שונים.

ד"ר יעקב (38), מתגוררת בחיפה. את לימודי הרפואה עשתה בטכניון. את הסטאז' עשתה בקריה הרפואית רמב"ם ואת ההתמחות במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. נוסף על היותה מומחית ברפואת ילדים, ד"ר יעקב עוסקת בתחום רפואת שינה בילדים ומבוגרים במערך רפואת השינה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ובמרכז הרפואי כרמל. לפני שהחלה את תפקידה במרכז לבריאות הילד בארמון, עבדה ד"ר יעקב כרופאת ילדים במרפאת כללית שפרינצק.

 

 

"אני נרגשת למלא תפקיד חשוב זה ולהוביל את צוות מרכז בריאות הילד ארמון להמשך עשייה מקצועית מצוינת. בחרתי במקצוע הרפואה בעיקר בשל היכולת לשלב עבודה עם אנשים, למידה מתמדת ורכישת כלים חדשים לעזור ולרפא. בעבודה עם הילדים והוריהם נוצר קשר מיידי ואמיתי וחיבור רגשי עמוק. אין תגמול מספק יותר מאשר לראות ילד מבריא חוזר לחייך", אומרת בהתרגשות ד"ר יעקב.

ד"ר יעקב מוסיפה: "הזכות לפגוש ילדים שמתפתחים וגדלים, הקשר הקרוב עם הוריהם, היכולת להרגיע אותם, לכוון ולעזור בעת הצורך – כל אלה מרגשים אותי בכל יום מחדש. העצה שלי לילדים, להורים ובכלל היא להתמקד בחיובי ולהוסיף בכל הזדמנות עוד הרגל קטן ובריא, למשל, שילוב פרי או ירק חדש בתפריט".

"אני מאחלת הצלחה רבה לד"ר יעקב בתפקידה החדש. אין לי ספק שהמרכז בהובלתה, יחד עם הצוות המצוין, ימשיך לצעוד קדימה ולהיות אחד ממרכזי בריאות הילד המובילים. אני סבורה ובטוחה שילדי כללית נמצאים בידיים טובות", בירכה ד"ר רחל דהן, מנהלת מינהלת חיפה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר