ד"ר ג'ואד מעיכי (צילום: דוברות כללית)
ד"ר ג'ואד מעיכי (צילום: דוברות כללית)

ד"ר ג'ואד מעיכי, מומחה ברפואת ילדים, הצטרף למרפאת כללית בשפרינצק

טיפ חשוב של ד"ר מעיכי להורים: "היו קשובים למצבו הבריאותי של הילד ועקבו אחר סימנים ושינויים בהתנהגותו. לעיתים, גם משהו שנראה לכם זניח, עשוי לתרום רבות לתהליך האבחנה והטיפול"

פורסם בתאריך: 9.7.23 13:29

"בחרתי ברפואה, כי זה מקצוע שכל הזמן לומדים ומתפתחים בו תוך כדי עשייה. אתה יכול לגעת ולהתמקצע במספר רב של תחומים, ובמקביל, לבנות יחסי אמון ושיתוף עם הילדים המטופלים והוריהם", אומר ד"ר ג'ואד מעיכי, מומחה ברפואת ילדים, שהצטרף לאחרונה למרפאת כללית שפרינצק.

ד"ר מעיכי (32), מתגורר בחיפה, סיים את לימודי הרפואה בטכניון, ואת הסטאז' וההתמחות  ברפואת ילדים עשה בבית החולים הדסה. לאחר סיום ההתמחות עבר לרפואת הקהילה בחיפה, בשאיפה להשתלב בקהילה ולתרום את חלקו.

"הידיעה שאני הולך ללמוד בכל יום משהו חדש, הן מספרי הלימוד והן מהמטופלים, היא זו שמניעה אותי לעשייה", אומר ד"ר מעיכי, "טיפ חשוב שאני מעביר להורים הוא שחלק משמירה על בריאות הילדים היא להיות קשובים למצבו הבריאותי של הילד ולעקוב אחר סימנים ושינויים בהתנהגותו. לעיתים גם משהו שנראה לכם זניח, עשוי לתרום רבות לתהליך האבחנה והטיפול בילד".

"אני מברכת את הצטרפותו של ד"ר מעיכי לצוות המרפאה. אני בטוחה שהידע והניסיון שלו יתרמו רבות לבריאות הילדים המטופלים במרפאה שלנו", אמרה  ד"ר שרון פרץ דוברובסקי, מנהלת מרפאת כללית שפרינצק.

 

 

במרפאת כללית בשפרינצק ניתן לקבל שירותי רפואת משפחה, ילדים, סיעוד, תזונה ודיאטה, שירותי משרד ושירותי בית מרקחת. בנוסף, פועל במרפאה שירות תרופות עד הבית, שבמסגרתו המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או באפליקציית כללית תרופות, שיגיעו לביתו בתוך כשני ימי עסקים. השירות כרוך בתשלום עד גיל 75.

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, לנוחיותם של לקוחות הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי, עומדת רשת מיונים קהילתיים. בחיפה נמצאים המיונים הקהילתיים במרכז לרפואה יועצת לין ומוקד הלילה ובסופי השבוע בכרמל. השירות הרפואי במיון הקהילתי לין ניתן בין השעות 23:00-08:00 מדי יום, כולל סופי שבוע וחגים (בשבת החל מהשעה 12:00). הצוות הרפואי במיון הקהילתי כולל מומחים בתחומי רפואת המשפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית, מבוגרים וילדים. במוקד לרפואה דחופה של כללית במרכז הרפואי כרמל, השירות ניתן בין השעות 23:00-19:00 כולל בסופי שבוע וחגים. החל מהשעה 19:00, הביקור כרוך בהשתתפות עצמית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר