ד"ר מוחמד חמד סעיד, ד"ר רעות בציר, ד"ר שירין שחאדה וד"ר לילך שמר מאירי (צילום: אלי דדון וירון חזן)
ד"ר מוחמד חמד סעיד, ד"ר רעות בציר, ד"ר שירין שחאדה וד"ר לילך שמר מאירי (צילום: אלי דדון וירון חזן)

מתמחים ברפואת המשפחה השתתפו ביום עיון בנושא רפואת ילדים בכרמל

כרמל וכללית מקדמים את רפואת המשפחה: עשרות מתמחים ברפואת משפחה השתתפו ביום עיון ראשון מסוגו, שבו הם נחשפו להרצאות בתחומים השונים של רפואת הילדים. סגן מנהל מחלקת ילדים בכרמל, ד"ר מוחמד חמד סעיד: "אנו, בכרמל, מקיימים קשר הדוק עם רופאי הקהילה בכללית במטרה להעניק למטופלים שלנו את הטיפול האיכותי והטוב ביותר"

פורסם בתאריך: 16.7.23 11:42

רופאי המשפחה הם הציר המרכזי והחשוב ביותר בריכוז הטיפול ובטיפול בבריאות האדם. כדי לקדם את רופאי העתיד בתחום רפואת המשפחה יזמו במרכז הרפואי כרמל יום עיון, ראשון מסוגו, ברפואת ילדים לטובת רופאים המתמחים ברפואת המשפחה. יום העיון התקיים באודיטוריום של בית החולים, בהשתתפות עשרות מתמחים ברפואת המשפחה.

סגן מנהל מחלקת ילדים בכרמל ומנהל תחום ראומטולוגיה ילדים, ד"ר מוחמד חמד סעיד, מיוזמי המפגש, אמר: "אנו, בכרמל, מקיימים קשר הדוק עם רופאי הקהילה בכללית במטרה להעניק למטופלים שלנו את הטיפול האיכותי והטוב ביותר".

ד"ר מוחמד חמד סעיד (צילום: אלי דדון וירון חזן)

ד"ר מוחמד חמד סעיד (צילום: אלי דדון וירון חזן)

מחלקת הילדים בכרמל נחשבת לאחת ממחלקות הילדים הטובות ביותר בצפון. למחלקה, בניהולו של פרופ' גיורא פילר, מגיעים לא רק ילדים מטופלים, אלא גם מתמחים ורופאים צעירים השואפים ללמוד ולקבל כלים והכשרה רפואית טובה מצוותי הרפואה המעולים של המחלקה".

 

 

כאמור, כדי לחלוק מעט מהידע העצום, הפיקו במחלקה יום עיון ייעודי למתמחים ברפואת המשפחה, שבו נחשפו המשתתפים להרצאות בתחומים השונים של רפואת הילדים.

את היום פתח חמד סעיד, שבירך את המשתתפים והודה להם על הנוכחות המלאה ועל נכונותם להדק את הקשר בין רפואת הקהילה למחלקת הילדים על שלל תחומיה. לאחר מכן העבירו הרצאות רופאי המחלקה – ד"ר מיוריאל קונופניקי וד"ר זאב שנפ, מומחים ברפואה דחופה ילדים, ד"ר רעות בציר, בתחום גסטרואנטרולוגיה ילדים, ד"ר אנה קושניר בתחום ריאות ילדים, ד"ר מיכל מולד, סגנית מנהלת הפגייה וטיפול נמרץ פגים, ד"ר לילך שמר מאירי, מנהלת שירות נוירולוגיה ילדים במרחב, וד"ר מוחמד חמד סעיד בתחום ראומטולוגית ילדים.

משתתפי יום העיון באודיטוריום כרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)

משתתפי יום העיון באודיטוריום כרמל (צילום: אלי דדון וירון חזן)

המפגש המוצלח, אותו יזם ד"ר מוחמד חמד סעיד יחד עם מנהל המחלקה פרופ' פילר, הנהלת מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, בניהולו של רונן נודלמן, ד"ר לילך שמר ומוסא זובידאת, זכה לשבחים רבים מכל המשתתפים, שביקשו לקיים מפגשים נוספים בעתיד הקרוב.

מחלקת הילדים בכרמל היא עוד דוגמה מוצלחת לרצף הטיפולי הייחודי המתקיים בין בית החולים לקהילה. מומחי הילדים מבית החולים, הפזורים בקהילה, פוגשים את המטופלים במרפאות כללית בכל רחבי הצפון ולאחר מכן, ממשיכים בטיפול בהם גם בעת האשפוז בבית החולים, במקרה הצורך.

ד"ר חמד סעיד ציין, כי מפגשים מסוג זה הפכו זה מכבר למודל לחיקוי בכל מה שקשור לשיתוף פעולה פורה בין מחלקת הילדים בכרמל לבין מחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית לטובת רפואה איכותית וטובה יותר לכל מטופלי הצפון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר