כללית: תוגברו מוקדי הסיוע ושירותי האונליין

בעקבות האירועים הביטחוניים, בשירותי בריאות כללית מפעילים שירותי אונליין דיגיטליים הפועלים מסביב לשעון

פורסם בתאריך: 8.10.23 13:43

בעקבות האירועים הביטחוניים, בשירותי בריאות כללית מפעילים שירותי אונליין דיגיטליים הפועלים מסביב לשעון: שירותי אונליין ברפואת ילדים הפועלים 24/7; שירות אונליין ברפואת משפחה בין השעות 23:00-08:00. ניתן לפנות גם באפליקציה, באתר כללית או בטל': 2700*.

מרפאות כללית במחוז פתוחות בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ומסרונים על טיפולים שמבוטלים עקב המצב נשלחים למטופלים.

נוסף על כך, תוגבר מערך אשפוז הבית, והוא ערוך לקלוט מטופלים נוספים, ככל שיידרש.

לרשות מבוטחי כללית עומד גם מוקד תמיכה וסיוע נפשי שמספרו: 03-7472010

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן: "מרפאות כללית בכל רחבי המחוז ממשיכות להעניק שירות על פי הנחיות פיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את המטופלים על שינויים ככל שיהיו. בנוסף כל שירותי האונליין ומוקדי הסיוע שלנו תוגברו ועומדים לרשות המטופלים למתן מענה רפואי ומקצועי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר