פרופ' אלדד דן (צילום: אתר הקריה הרפואית רמב"ם)
פרופ' אלדד דן (צילום: אתר הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם: פרופ' דן סופג השתלחויות ואיומים

בעקבות הפרסום ב"כלבו - חיפה והקריות" על מנהל בנק הדם בקריה הרפואית רמב"ם פרופ' אלדד דן שהוריד דגל ישראל שנתלה במחלקתו, הנהלת בית החולים קוראת להנמיך את הלהבות סביב דן: "איש מקצוע מוערך שהציל את חייהם של אלפי בני אדם"

פורסם בתאריך: 16.11.23 13:41

הנהלת הקריה הרפואית רמב"ם קוראת להנמיך את הלהבות בנוגע לפרסום ב"כלבו -חיפה והקריות" על הורדת דגל ישראל בבנק הדם של בית החולים על ידי מנהל המחלקה פרופ' אלדד דן.

כזכור, ביום שלישי פורסם כאן כי הנהלת רמב"ם חילקה דגלי ישראל לתלייה בכל המחלקות כדי להעלות את המורל, וגם במחלקת בנק הדם נתלו דגלים. זה לא מצא חן בעיניו של דן, שנשמע אומר בכעס "מה זה צריך להיות? מי תלה את הדגלים ללא רשותי? פה לא יהיו דגלים", והורה לעובדים להסיר אותם. משסירבו לעשות כך הוריד הפרופסור את הדגלים בעצמו למרות המחאות של העובדים.

"מנהל המחלקה אמר לנו להסיר באופן מיידי את הדגלים, תוך שהוא מאיים בסיום עבודתו של מי שלא יסיר אותם", סיפר אז אחד מהעובדים שהיה עד לתקרית, "אנחנו פשוט לא מאמינים שבמהלך מלחמה, שבה אנו מטפלים בחולים ובפצועים מהלחימה, איבדנו חברים קרובים ומשפחות שלמות נמחקו, דורשים מעובדים להוריד את דגל ישראל, דגל המדינה שלנו, בטענה שזה פוגע ברגשות של מטופלים לא יהודים".

העובדים ההמומים עוד ניסו להתווכח עם דן, וכשזה לא עזר הם הגיעו להתלונן בפני הנהלת בית החולים. תגובתה של ההנהלה לא השתמעה לשתי פנים – תוך דקות נשלחו לבנק הדם עובדי אחזקה עם דגלים חדשים שנתלו במקום אלו שהוסרו, ומנהל בנק הדם נקרא לשיחה.

 

 

לאחר פרסום הכתבה מסר דן: "לא היה מקובל עלי שעובד במחלקה יתלה דגל של שני מטר אורך במחלקה בלי ליידע אותי כמנהל מחלקה או להתייעץ על מיקומו. ניגשתי והורדתי את הדגל בכבוד רב ודאגתי לקיפול ראוי שלו".

בהנהלת רמב"ם אומרים כי לאחר פרסום הכתבה ספג דן השתלחויות ואף איומים. "פרופ' דן הביע צער על האירוע ואמר שמדובר בשיקול דעת מוטעה שלו", נמסר בהודעה שפרסמה ההנהלה היום (חמישי), "הנהלת רמב"ם מצדה העבירה את המסר על חשיבות תליית הדגלים לכל עובדי בית החולים. חשוב להדגיש כי פרופ' דן הוא איש מקצוע מוערך אשר מנהל את אחד מהמכונים החיוניים בבית חולים. בעשרות השנים שבהן הוא משמש מנהל בנק הדם פעל ופועל פרופ' דן להציל את חייהם של אלפי בני אדם, הכל מתוך תפישה של שליחות המקצוע, אהבת אדם ואנושיות. פרופ' דן הכשיר דורות של רופאים שמאמינים ברוח האהבה לאדם, ובאופן אישי הוא אב לילדים ששירתו ביחידות מובחרות בצבא והוא עצמו היה קצין בצה"ל. הנהלת רמב"ם דוחה את ההשתלחויות האישיות ואת האיומים האישיים שפרופ' דן סופג בימים האחרונים וקוראת לכל הציבור להנמיך את הלהבות ולהתאחד סביב המטרה המשותפת – להפוך את מדינת ישראל לבטוחה, מנצחת ופורחת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. עצוב כאן.

    איבדנו את הצפון, שאנשים משתלחים (שלא לאמר מתירים את דמו) ברופא המסור בגלל שמנסה לנהל את המחלקה שלו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טוב מאד שהציבור "השתלח בו" שילמד – אין להתחשב במי ש"דגל ישראל מפריע לו "- בדיוק בגלל האמירה הזו אנחנו במלחמה!!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קפץ הפיוז לשמאלן. זה קורה להם כל הזמן כרגע.
    חלקם ברחו לחו"ל ומנהלים הסתה משם
    חלקם שותקים כרגע (במיוחד באקדמיה)
    "איש מקצוע מוערך" איזה בזיון רמבם.

  4. ''איש מקצוע מוערך''

    גם חלק מהמפלצות שביצעו את טבח השביעי באוקטובר היו אנשי מקצוע…

  5. גדי

    אחרי ה 7 לאוקטובר אין מקום להתחשבות באנשים כאלה.לפטר אותו מיד זה בית חולים ציבורי במדינת ישראל.את התרוצים של לא התיעצו איתו איזה גודל דגל לתות והיכן לתלות גם אם זה נכון זה מה שמתעסק מנהל מכון??? זה מנהל גרוע וגם זו סיבה לפטר אותו השתן עלה לו לראש!!

  6. ירון

    פרופ דן אלדד הוא עוד אדיוט אקדמאי שסבור שבכדי שיהיה שלום ובכדי שמדינות העולם 'הנאורות' יקבלו אותנו לחיקן על כולנו, היהודים, ללכת על ביצים שלא נבוא חלילה לא טוב בעין של ערבי שמרגיש מופלא במדינת האפרטהייד שלנו. אדיוט גמור.

  7. סוף מעשה במחשבה תחילה.

    הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לחשוב שהמקום שהם עובדים בו הוא שלהם והם קובעים משהו
    שישאירו את האגו הנפוח שלהם בבית ולא יצטרכו אחר כך להתנצל או לספוג תגובות קשות.
    וואלה יופי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר