טקס גזירת הסרט במרפאת עוזיאל בקרית אתא (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)
טקס גזירת הסרט במרפאת עוזיאל בקרית אתא (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)

קרית אתא: טקס השקה לפתיחה המחודשת של מרפאת כללית עוזיאל

המרפאה הוותיקה הונגשה לבעלי מוגבלויות, נוספו לה מעלית ויחידה ממוגנת המאפשרת המשך עבודה ומתן מענה מלא גם בשעת חירום. כמו כן, בוצעו שינויים בקומות המרפאה, וכעת ניתן בה השירות בתנאים מרווחים ומשופרים

פורסם בתאריך: 28.11.23 13:18

בטקס חגיגי, במעמד ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, רב העיר שלמה דיסקין, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן, נציגי הנהלת המינהלת וצוות המרפאה, נחנכה השבוע המרפאה המחודשת כללית עוזיאל בקרית אתא.

ראש העירייה פרץ בירך בטקס: "כללית שמה בראש מעייניה את נושא השירות והנגישות, וזה ניכר. תודה למנהל המחוז, רונן נודלמן. הערכתי הרבה לד"ר מוהיב כיאל שהוא כבר חלק מהנוף של קרית אתא וכולם מעריכים אותו ואת מקצועיותו. המרפאה יפה ונעימה ואני מאחל לצוות שיפעל בעיקר במניעה ותמיכה".

במהלך השנה האחרונה עברה מרפאת עוזיאל הוותיקה שיפוץ מקיף ושינתה את פניה. המרפאה הונגשה לבעלי מוגבלויות, נוספו לה מעלית ויחידה ממוגנת, כך שבחירום היא תיתן מענה גם כמרפאה אחודה לכל תושבי השכונה.

 

 

בנוסף, בוצעו שינויים בקומות המרפאה, וכעת ניתן בה השירות בתנאים מרווחים ומשופרים. כמו כן, הוכנסו למרפאה מערכות מחשוב חדשניות, ההופכות אותה למרפאה דיגיטלית. במרפאה, בניהולו של ד"ר כיאל ניתנים שירותי רפואת משפחה, ילדים, סיעוד, משרד ובית מרקחת לכ-7000 מטופלים.

רונן נודלמן, מנהל המחוז: "אמנם אנחנו בתקופה מאתגרת, אך הצוותים שלנו, עובדים כתף אל כתף, כדי להמשיך לתת שירות רפואי מלא ברחבי המחוז. יחד עם הצוות המסור והמקצועי מיהרנו לפתוח את המרפאה בתקופה זו, משום שהיא ממוגנת ותיתן שירות בשעת חירום לכל התושבים. אני מבקש להודות לראש העיר על השותפות, אנו נמצאים בקשר תמידי, על מנת לסייע עד כמה שניתן למטופלים שלנו בעיר. עברנו יחדיו את הקורונה וכעת גם את המלחמה".

ד"ר כיאל: "בפתיחת המרפאה המחודשת אנו מוצאים רגע של נחת. אני מבקש להודות לכל השותפים בשיפוץ, אשר בזכותם יש לנו מרפאה חדישה ויפה שתאפשר לנו לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר למטופלים שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר