טל קידר שנבחרה להיות אחות קשר מחוזית (צילום: דוברות כללית)
טל קידר שנבחרה להיות אחות קשר מחוזית (צילום: דוברות כללית)

בכללית נערכים לטפל בחטופים ששוחררו במסגרת הקהילה

כל מטופל ומטופלת שיגיעו לקהילה ילוו פרטנית על ידי אחות ייעודית אשר תנהל ותרכז את צורכיהם הבריאותיים. מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן: "אנו קשובים לצורכיהם של המשוחררים וערוכים להעניק להם כל שירות שיצטרכו עד לביתם"

פורסם בתאריך: 28.11.23 13:50

בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי פועלים על מנת לסייע עד כמה שניתן לחטופים ששוחררו משבי החמאס, כדי להקל עליהם להתמודד עם הטראומה ולהשתקם, בשאיפה לסייע להם לחזור לחיות חיים רגילים עד כמה שניתן. לשם כך, לכל מטופל ומטופלת תמונה אחות קשר, שתנהל ותרכז את צורכיהם הבריאותיים.

רות ברוך, ראש אגף סיעוד בחטיבת קהילה: "בכללית נבנה תהליך מסודר, במסגרתו צוותי הסיעוד יקבלו מראש עדכון על השחרור הצפוי. איש צוות יתפקד כאיש קשר קבוע עבור כל מטופל ויוביל את התהליך תוך שמירה על רצף טיפולי. הוא ינהל את כל הטיפול ויעניק את המעטפת והשירותים הנדרשים והצרכים שיעלו בדרך.  אלו ימים רגישים עבורם, והמטרה שלנו היא להעניק להם את הטיפול הרפואי במלוא הרגישות וההבנה בסביבה אישית נוחה, בהתאם להעדפות של כל אחד ואחת".

 

 

כבר בבית החולים ייפגשו החטופים ששוחררו עם אחות מכללית לתיאום הצרכים בהתאם לרצון  המשפחה ולצורך קבלת הסבר על התהליך הצפוי מרגע העברת הטיפול לידי כללית. כל מטופל ומטופלת שיגיעו לקהילה ילוו פרטנית על ידי אחות ייעודית אשר תנהל ותרכז את צורכיהם הבריאותיים, בהם: ביקורים אצל רופאי משפחה, רופאי ילדים, רופאים יועצים, בדיקות, מתן תמיכה ומעטפת רגשית ונפשית, הצטיידות במכשירי עזר רפואיים וכל צורך נוסף שיעלה.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "הקמנו במחוז צוות המונה שש אחיות, בניהולה של רינת בסל, מנהלת הסיעוד במחוז. האחיות עברו הכשרה מקיפה לטיפול מותאם בקהילה. הצוות יהיה אחראי לחבר גם גורמי מקצוע נוספים במידת הצורך. אנו קשובים לצורכיהם של המשוחררים וערוכים להעניק להם כל שירות שיצטרכו עד לביתם".

טל קידר, אחות רכזת תחום נשים במחוז חיפה וגליל מערבי, שנבחרה להיות אחות קשר מחוזית משתפת: "נפלה בחלקי זכות גדולה, ואני מצפה לפגוש את המשפחות אצלנו בקהילה. אנו מתארגנים מול כל גורמי הטיפול על מנת להעניק למטופלים מעטפת טיפולית מלאה, בהתאם לצורכיהם וברגישות רבה בתוך הבית יחד עם בני משפחתם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר