צוות מחלקת גסטרו במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות כללית)
צוות מחלקת גסטרו במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות כללית)

הסוף לכאבי הבטן לאחר בדיקת קולונוסקופיה: טכנולוגיה חדשה בכללית

מטופלים שיעברו בדיקות גסטרו במרכז הרפואי לין של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי לא יחוו תופעות לוואי, שכן בימים הקרובים השימוש באוויר יוחלף בשימוש ב-CO2, שאינו גורם להיווצרות בועות אוויר בבטן

פורסם בתאריך: 6.2.24 11:21

מחלקת גסטרואנטרולוגיה, בניהולו של ד"ר הישאם שולי במרכז הרפואי לין של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, תחל בימים הקרובים להשתמש ב-CO2 בבדיקות קולונוסקופיה במקום להשתמש באוויר. לפיכך, מטופלים שיעברו בדיקות גסטרו במרכז הרפואי לין לא יסבלו עוד מכאבי בטן ומנפיחות לאחר הבדיקה, הודות לשימוש בטכנולוגיה חדשה זו.

 

 

"במהלך בדיקת קולונוסקופיה מנפחים את מערכת העיכול על מנת לאפשר לרופא לראות טוב יותר את דפנות מערכת העיכול, ולשם כך משתמשים באוויר. החיסרון בשיטה זו הוא שהשימוש באוויר גורם למטופל כאבי בטן חזקים ונפיחות לאחר הבדיקה", מסביר ד"ר שולי. "הטכנולוגיה החדשה תקל מאוד על המטופלים, שכן, כעת, עם השימוש ב-CO2 הם לא יחוו את תופעות הלוואי לאחר הבדיקה, זאת מכיוון ש-CO2 מתפנה מהר יותר על ידי הריאות ולכן מתעכל מהר יותר בגוף ואינו גורם להיווצרות בועות אוויר בבטן".

ד"ר הישאם מוסיף: "אנו שמחים להציע למטופלינו את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר שתאפשר להם לחוות בדיקות נוחות יותר. אנו מאמינים כי השימוש ב-CO2 יהפוך את הבדיקות לנגישות יותר עבור רבים וישפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר