יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר בביקור במעבדה האזורית (צילום: דוברות כללית)
יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר בביקור במעבדה האזורית (צילום: דוברות כללית)

יו"ר דירקטוריון כללית יוחנן לוקר ביקר במרפאות כללית בקריות ובמעבדה האזורית

המעבדה האזורית של כללית עומדת זה שנים רבות בבדיקות המחמירות לאיכות של מכון התקנים ומשמשת מודל לחיקוי ולמידה של מעבדות בארץ ובחו"ל. לוקר: "התרשמתי עמוקות מהחדשנות והטכנולוגיה המתקדמות שראיתי במעבדה האזורית"

פורסם בתאריך: 5.3.24 12:59

יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר, ביקר במרפאות כללית בקרית ים, במחלקת האחזקה והשינוע המחוזיות ובמעבדה האזורית השנייה בגודלה בכללית בארץ, הממוקמת בנשר. את הסיור ליוו מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, רונן נודלמן וצוות מינהלת קריות.

במעבדה האזורית, בניהולה של ד"ר יוליה שניידר, כ-130 עובדים ומגיעות אליה דגימות שנלקחות מכל רחבי מחוז חיפה וגליל מערבי. מרבית הבדיקות מטופלות על ידי רובוטים ובאוטומציה מלאה, תוך הפחתה בסיכון לטעויות וקיצור משך קבלת התשובה.

מדי חודש מתנקזות למעבדה המחוזית כ-20 אלף דגימות ממרפאות כללית מכל רחבי המחוז ויוצאות כ-85 אלף תוצאות. המעבדה עומדת זה שנים רבות בבדיקות המחמירות לאיכות של מכון התקנים ומשמשת מודל לחיקוי ולמידה של מעבדות בארץ ובחו"ל. נוסף על כך, במתחם פועלות שבע מעבדות דחופות ומרכזי סרקוז במגוון רחב של תחומים, כגון אנדוקרינולוגיה, כימיה, המטולוגיה, פרזיטולוגיה ומיקרוביולוגיה, ובראש כל מעבדה כזו עומד מנהל מעבדה כשלצידו צוות מקצועי מיומן. מעבר לבדיקות בשגרה, מתבצעות בדיקות ייחודיות ופורצות דרך ונערכים בה מחקרים רבים.

 

 

הסיור נערך גם במרפאות כללית בקרית ים: קרית ים רסקו, קרית ים צפון והמרפאה הרביעית החדשה שנפתחה בחודש ינואר האחרון – מרפאת גלי ים.

במהלך הסיור אמר יו"ר הדירקטוריון: "התרשמתי עמוקות מהחדשנות והטכנולוגיה המתקדמות שראיתי במעבדה האזורית. זוהי דוגמה מצוינת לאופן שבו משקיעה כללית בחדשנות ובהטמעת טכנולוגיות חדשות על מנת לשפר את איכות השירות והטיפול הרפואי למטופליה. במרפאות בקרית ים פגשתי צוותים מסורים ואני רוצה להודות להם על העבודה הקשה והמסירות בעת שגרה וחירום ולאחל בהצלחה לצוות המרפאה החדשה הרביעית במספר של כללית בקרית ים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר