-->
זהבה הנדל וד"ר שרבל האשול ליד מכשיר הרנטגן החדש בלין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
זהבה הנדל וד"ר שרבל האשול ליד מכשיר הרנטגן החדש בלין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מהפכה בצילומי הרנטגן בכללית: מכשיר מהיר יותר ועם פחות קרינה

מכשיר צילום הרנטגן החדש והדיגיטלי פועל בטכנולוגיית DR, והוא בעל איכות תמונה טובה בהרבה מזו של המכשיר הקיים כיום. מנהל דימות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ד"ר שרבל האשול: "הצילום הוא מהיר ומדויק יותר, איכותו מאפשרת אבחון מדויק יותר, והחשיפה לקרינה היא פחותה באופן משמעותי"

פורסם בתאריך: 16.6.24 11:44

בשירותי בריאות כללית מחוז חיפה וגליל מערבי פועלים לשדרוג ולשיפור השירותים הרפואיים למטופליה, וחלק מהתהליך הוא שדרוג מכשירי הרנטגן במחוז למכשירים חדישים ויעילים יותר.

מכשיר צילום הרנטגן החדש והדיגיטלי פועל בטכנולוגיית DR, והוא בעל איכות תמונה טובה בהרבה מזו של המכשיר הקיים כיום. "יתרונותיו של המכשיר החדש הם רבים", אומר מנהל דימות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ד"ר שרבל האשול, "הצילום הוא מהיר ומדויק יותר, איכות הצילום מאפשרת אבחון מדויק יותר של פציעות ושברים, קבלת תוצאות הבדיקה היא מהירה יותר, וחשוב מכל – החשיפה של המטופל לקרינה היא פחותה באופן משמעותי. נוסף על כך, עם המכשיר החדש אנו לא צריכים לשנות את התנוחות של המטופל ולצלם מזוויות שונות, ובכך אנו מקלים על אי הנוחות של המטופל".

 

 

לדבריו של ד"ר האשול, ניתן להתאים את שולחן הבדיקה לכל המטופלים, ללא הגבלת גיל, משקל או מוגבלות. כתוצאה ממהירות הצילום ומיעילותו, התפוקה גדלה משום שניתן לזמן יותר מטופלים בשעה, וכך זמינות התורים גדלה. בשלב זה המכשיר החדש פועל במכוני הרנטגן של כללית בסכנין, בנהריה, ביקנעם ובכרמיאל, ועתיד להיכנס ללין, לעכו, לזבולון ולמלמ"ר (המרכז לטיפול במחלות ריאה).

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן: "אנו מחויבים לספק למטופלינו את השירותים הרפואיים הטובים ביותר. השקענו יותר ממיליון שקל בכל מכון עבור רכישה והתאמה של הטכנולוגיה החדשה. המכשיר החדש יאפשר למטופלינו לקבל טיפול רפואי איכותי ובטוח יותר".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר