ד"ר מיוריאל קונופניקי ומכשיר האולטרסאונד החדש (צילום: אלי דדון)
ד"ר מיוריאל קונופניקי ומכשיר האולטרסאונד החדש (צילום: אלי דדון)

מערכת אולטרסאונד מתקדמת במיון ילדים בכרמל

חדר מיון ילדים במרכז הרפואי כרמל התחדש במערכת אולטרסאונד מדגם CX 50 של פיליפס בעלות של כ-80,000 דולר. המכשיר יאפשר בדיקה צמוד למיטת הילד במקום לגשת למחלקת הרנטגן

פורסם בתאריך: 30.1.18 09:42

חדר מיון ילדים במרכז הרפואי כרמל התחדש במערכת אולטרסאונד מתקדמת מדגם CX 50 של פיליפס בעלות של כ-80,000 דולר. לדברי מנהלת מיון ילדים ד"ר מיוריאל קונופניקי, מהיום לא יצטרכו יותר הנבדקים לגשת לביצוע בדיקות אולטרסאונד למחלקת הרנטגן וכל הבדיקות יתבצעו צמוד למיטת הילד בתוך מיון הילדים.

כדי להתמחות בהפעלתו של המכשיר עברה ד"ר קונופניקי קורס מיוחד בבית החולים לילדים בטורונטו, קנדה. "המערכת החדשה היא קומפקטית, ניידת ומותאמת למעברים בין החדרים ובין המיטות של הנבדקים", מסבירה ד"ר קונופניקי, "זהו מכשיר חשוב ביותר בחדר המיון שלנו והוא עוזר לנו מאוד בהערכה ראשונית ובסיסית של כל חשד או צורך לדימות".

 

 

מכשיר האולטרסאונד החדש הוא בעל רזולוציה גבוהה במיוחד ברמת פרימיום ויש לו יכולות מתקדמות לביצוע כל סוגי בדיקות האולטרסאונד הנדרשות. "המכשיר יאפשר לנו בדיקה ואבחון שאיפה או בליעה של גופים זרים – תופעה נפוצה בתינוקות ובילדים, דימות של אברי הבטן כמו קיבה כבד וטחול, דימות של בלוטות וכלי דם, והכנסת ליין לכלי הדם", מסבירה ד"ר קונופניקי.

לדברי המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר, רכישת המכשיר החדש היא חלק מהרכישות וההצטיידות של ציוד רפואי מתקדם לשנת 2018: "אנו פועלים כל העת כדי לשמור על רמת איכות הציוד הרפואי הגבוהה ביותר לטובת איכות ורמת טיפול גבוהות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר