האירוע לציון 50 שנה להיווסדו של המרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
האירוע לציון 50 שנה להיווסדו של המרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

המרכז הרפואי לין חגג יובל להיווסדו

מאות עובדים וגימלאים של לין השתתפו באירוע לכבוד חגיגות 50 השנים של המרכז הרפואי. באירוע הוצגו צילומים היסטוריים בשחור-לבן מיום הקמתו של המרכז וסרט לזכרו של מנהלו הראשון ד"ר צבי שטראוס

פורסם בתאריך: 18.5.18 11:13

מאות עובדים וגימלאים של המרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית השתתפו באירוע לכבוד חגיגות היובל של המרכז. באירוע שנערך באולם קריגר השתתפו ראש העיר חיפה יונה יהב, מנכ"ל הכללית נועז בר ניר, סמנכ"לית קהילה בכללית ציפי שדה, מנהל מרחב חיפה וגליל מערבי בקופת החולים אלי כהן, מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג, מנהל לין ד"ר ארז אלון, יו"ר ועד עובדי הכללית במחוז חיפה יהודית קורנפיין ויו"ר אגודת הידידים יוסי כהן שהאירוע נערך בזכות תרומתה של האגודה שבראשה הוא עומד.

 

 

באירוע, שאותו הנחתה המנהלת האדמיניסטרטיבית של לין דנה גילדין, הוצגו צילומים היסטוריים בשחור-לבן מיום הקמתו של המרכז הרפואי וסרט לזכרו של מנהלו הראשון של המרכז ד"ר צבי שטראוס, שהיה מראשוני מומחי הפוריות בארץ. האחות האחראית הראשונה נילי פאוקר העלתה זיכרונות מימיו הראשונים של לין. לאחר מכן עלו על הבמה מנהל המרכז ד"ר אלון, מנהל המרכז לבריאות העין ד"ר איתן ראט ומנהל יחידת הכבד פרופ' אלי צוקרמן שהציגו את השיר "הלו מרכזייה" של שלישיית הגשש החיוור בהתאמה ללין. את הערב חתם הקומיקאי ישראל קטורזה במופע שרוב הבדיחות בו עסקו בחוויותיו עם עולם הבריאות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר