ביקור מנכ"ל שירותי בריאות כללית נועז בר ניר במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
ביקור מנכ"ל שירותי בריאות כללית נועז בר ניר במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל שירותי בריאות כללית ביקר במרכז הרפואי כרמל

מנכ"ל שירותי בריאות כללית נועז בר ניר ובכירי קופת החולים ביקרו במרכז הרפואי כרמל ושמעו סקירות ממנהל בית החולים ד"ר אבי גולדנברג וממנהלי האגפים, המערכים והמחלקות. בר ניר: "זה היה ביקור מוצלח בבית חולים מוצלח"

פורסם בתאריך: 3.6.18 18:28

מנכ"ל שירותי בריאות כללית נועז בר ניר הגיע לביקור במרכז הרפואי כרמל. אל בר ניר התלוו הסמנכ"ל פרופ' מיכאל שרף המשמש כראש חטיבת בתי החולים, הסמנכ"ל גדי כהן סמנכ"ל המשמש כראש חטיבת הלוגיסטיקה, התשתיות ומערכות המידע, דוברת קופת החולים מיכל קיזלשטיין ובכירים נוספים.

מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג סקר בפני המבקרים את פעילות בית החולים והציג את החוזקות שלו, ובהם החיבור לקהילה, איכות השירות ומרכזי המצוינות. סגנית המנהל ד"ר שרון אלרעי הציגה את מערך בטיחות המטופל והאיכות הרפואית ואת המהלכים לקידום תרבות של איכות ובטיחות באמצעות למידה ארגונית, הדרכה ומחקר תוך תמיכה בצוותים בזיהוי פערי איכות ובטיחות. סגן המנהל ד"ר גיל לביא הציג את פרויקט "המצפן המחלקתי" – פרויקט להערכת המחלקות – ואת השימוש המושכל בתרופות ובאנטיביוטיקה בבית החולים. את האתגרים במניעת זיהומים הציגה מנהלת הסיעוד אהובה טל שעדכנה על הנעת תהליך אסטרטגי מוסדי רב סקטוריאלי ועל הובלת שינוי תרבותי בתחום מניעת הזיהומים בבית החולים. מנהלת השירות קרן מרום סיפרה על היחס למטופל ולמשפחתו והציגה מערכת חדשה בפיתוח משותף של כרמל והטכניון אשר מספקת מידע עדכני אונליין לטלפון הנייד של מטופל בחדר המיון (מלר"ד) ומעדכנת אותו בזמן אמת על שלבי הטיפול שלו, כולל נתוני זמנים מדויקים.

 

 

בהמשך קיים בר ניר סיור בבית החולים. במערך הקרדיולוגי הוא קיבל סקירה מנהל המערך פרופ' משה פליגלמן וביקר חולים במחלקה הקרדיולוגית. אחר כך הוא ביקר במכון הדימות וקיבל סקירה ממנהל המכון פרופ' נתן פלד על תחום ה-CT ועל התוכניות לקידום המכון, ובהמשך ביקר במכון הריאות ושמע סקירה ממנהל המכון פרופ' יוחאי אדיר על הפעילות בתחום רפואת ריאות פולשנית. בר ניר ביקר גם באגף נשים ויולדות ובפגייה, שם סיפר לו מנהל האגף פרופ' עופר לביא כי השנה שעברה היתה שנת שיא בלידות עם יותר מ-3,700 לידות. כמו כן סייר המנכ"ל במחלקה הגריאטרית במרפאות החוץ וביחידה לרפואת הקהילה. לפני סיום הציגו ד"ר גולדברג והמנהלת האדמיניסטרטיבית סיגל זומר בפניו של בר ניר את תוכנית הפיתוח לבינוי ולמכשור רפואי בכרמל.

מנהל המרחב בכללית רו"ח אלי כהן ציין לשבח את שיתוף הפעולה בין בית החולים לקהילה והציג את הפרויקט של ייעוץ וירטואלי מתקדם בין מומחי כרמל לרופאים במרפאות הראשוניות בקהילה.

בר ניר: "זה היה ביקור מוצלח בבית חולים מוצלח. ראיתי רוח צוות טובה בכל התחומים, שיתוף פעולה, אינטגרציה מרחבית מוצלחת, רופאים מצוינים וצוות איכותי, כאשר הכל מוכוון לרפואה ולשירות מעולים לטובת המטופלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר