ד"ר עלוית וולף (צילום: אלי דדון)
ד"ר עלוית וולף (צילום: אלי דדון)

ד"ר עלוית וולף מכרמל – יו"ר החוג לרפואת עיניים ילדים

ד"ר עלוית וולף, רופאה בכירה במחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל, נבחרה ליו"ר החוג לרפואת עיניים ילדים ופזילה בישראל. מטרתה הראשונה - מטרה לקדם את המודעות לנושא עין עצלה בילדים

פורסם בתאריך: 28.10.18 10:02

ד"ר עלוית וולף, רופאה בכירה במחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל, נבחרה ליו"ר החוג לרפואת עיניים ילדים ופזילה בישראל. ד"ר וולף מחליפה בתפקידה את ד"ר קלאודיה יהלום מבית החולים הדסה בירושלים.

עם כניסתה לתפקידה החדש שמה לה ד"ר וולף למטרה לקדם את המודעות לנושא עין עצלה בילדים: "זוהי תופעה שפוגעת באלפי ילדים בישראל ובכל העולם. אם הדבר לא מזוהה ומטופל בזמן, הוא עלול להגיע עד לאובדן ראייה ולעיוורון, ולכן יש חשיבות רבה לביצוע בדיקות סקר בילדים בגילאים 4-2. אלה הן השנים הקריטיות שמאפשרות לנו לזהות ולטפל בתופעה". כמו כן, בכוונתה של ד"ר וולף ליזום שבוע מודעות ארצי לטובת בדיקות סקר ראייה בילדים – בהתחלה באזור חיפה והצפון ובהמשך בכל רחבי הארץ.

 

 

ד"ר וולף היא רופאה בכירה במחלקת עיניים בכרמל כבר עשר שנים בכרמל ומתמקדת ברפואת עיניים בילדים, בתיקוני פזילה, בניתוח בדרכי דמעות, בטיפולים בעין עצלה, בבעיות עיניים מולדות ועוד. בשנת 2002 היא סיימה את לימודיה בבית הספר לרפואה בטכניון, עשתה התמחות בעיניים בכרמל ותת התמחות בבית החולים הלאומי לילדים בוושינגטון, ארצות הברית. במקביל לעבודתה בכרמל היא עובדת גם במרכז הרפואי זבולון ובמרפאת לב הקריה של שירותי בריאות כללית בקרית אתא.

מחלקת העיניים בכרמל, בניהולה של פרופ' אורנה גייר, משמשת מרכז ארצי ייחודי לטיפול בילדים חולי גלאוקומה. בכרמל פועלת גם מרפאת עיניים לילדים שאותה מפעילות ד"ר וולף וד"ר אלינה מלמוד.

 


 

 


 

ד"ר עלוית וולף (צילום: אלי דדון)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר