הביקור של אנשי חטיבת בתי חולים של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
הביקור של אנשי חטיבת בתי חולים של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

צוות של חטיבת בתי החולים של הכללית סייר בכרמל

סמנכ"ל חטיבת בתי חולים של שירותי בריאות כללית פרופ' מיקי שרף ביקר במרכז הרפואי כרמל וקיבל תדרוכים ממנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, מסגניו וממנהלי מחלקות

פורסם בתאריך: 4.11.18 10:45

סמנכ"ל חטיבת בתי חולים של שירותי בריאות כללית פרופ' מיקי שרף ואנשי הצוות הבכיר של החטיבה ביקרו במרכז הרפואי כרמל.

את הביקור פתח מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג שהציג בפני האורחים את המפה האסטרטגית של כרמל ואת חוזקותיו של בית החולים. סגניתו ד"ר שרון אלרעי, המשמשת גם כמנהלת מערך האיכות והבטיחות של כרמל, הציגה את עבודת המערך, וסגן המנהל ד"ר גיל לביא ומנהלת הסיעוד אהובה טל הציגו את פרויקט מניעת הזיהומים של בית החולים.

המנהלת האדמיניסטרטיבית סיגל זומר הציגה את בית החולים יום שמתוכנן להיפתח בתחילת שנת 2019 בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. מנהלת השירות וחוויית המטופל קרן מרום הציגה את פרויקט "מועצת המטופלים" שבמסגרתו מעלים מאושפזים ששוחררו לאחרונה מבית החולים את חוות דעתם על הטיפול שהם קיבלו.

צוות הפגייה של כרמל בניהולם של פרופ' אבי רוטשילד ומנהלת הסיעוד ליאור שקד הציג את התוכנית החדשה בפגיית כרמל למניעת דימומים תוך מוחיים. מנהל מערך נשים ויולדות פרופ' עופר לביא הציג את המערך שמשלב עבודה של צוות הרופאים בכרמל ובמרכזים הרפואיים ליו לין וזבולון. מנהל מחלקת ילדים פרופ' גיורא פילר פירט את פעולות המחלקה שבראשה הוא עומד.

 

 

בתום המפגש יצאו אנשי החטיבה לסיור שטח במרכז הרפואי והתנסו בחדר הבריחה שהוקם בו.

ד"ר שרף: "נחשפנו במהלך היום ליצירתיות ולעוצמה של כרמל. יש כאן עובדים מסורים שמחויבים למטופלים והנהלה תומכת. בית החולים הוא גאווה לכללית ולכולנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר