הביקור של מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דודסון במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
הביקור של מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דודסון במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל הכללית: "מאמין בעתיד של כרמל"

מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דודסון ביקר במרכז הרפואי כרמל, סייר במחלקות השונות וערך שיחות אישיות עם מנהלי המחלקות ועם חברי ההנהלה הבכירה של בבית החולים

פורסם בתאריך: 14.1.19 10:52

"אני מאמין בעתיד של המרכז הרפואי כרמל" – כך סיכם מנכ"ל שירותי בריאות כללית פרופ' אהוד דודסון את ביקורו בבית החולים. פרופ' דודסון, מלווה בסמנכ"ל חטיבת בתי חולים של הכללית פרופ' מיכאל שרף, סמנכ"ל משאבי אנוש מיכאל אורן, וסמנכ"ל לוגיסטיקה ותשתיות גדי כהן הגיעו לביקור בכרמל והתקבלו על ידי מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג, חברי הנהלת בית החולים ומנהל מרחב חיפה של הכללית רו"ח אלי כהן.

ד"ר גולדברג הציג את החזון של בית החולים ואת תוכניות הפיתוח של כרמל לשנים הקרובות ואמר: "כרמל מוביל במפה האסטרטגית עם יתרונות ביחס האישי וברצף הטיפול, והוא מוביל במקצועיות של הצוותים הרפואיים". ד"ר שרון אלרעי, סגנית המנהל ומנהלת מערך האיכות והבטיחות, הציגה את תחום האיכות, הבטיחות, ניהול הסיכונים ובטיחות המטופל בכרמל, וציינה כי בית החולים מוביל במדדי הליבה וכי המערך חוקר לעומק את המידע במצפן המחלקתי ומתגמל מחלקות העומדות ומובילות במדדים.

מנהלת הסיעוד אהובה טל הציגה את תחום האיכות בסיעוד והציגה דוגמה לפרויקט של ראש צוות מונשמים: "התהליך החדש כבר נותן את אותותיו, וראש צוות מונשמים הוא מקור ידע מוסמך. התהליך עוזר לשיפור השירות והאיכות הרפואיים שלנו". מנהל הכספים אבי שטיינברג ומנהל משאבי אנוש אהוד פקלר הציגו את העמידה בתקציב ואת תוכניות ההתייעלות הכלכלית של בית החולים. שטיינברג ציין כי על אף הקשיים התקציביים של מערכת הבריאות בישראל, באמצעות כלי בקרת תקציב ועבודת פיקוח של המנהלים מצליח כרמל לעמוד ביעדיו התקציביים ללא פגיעה באיכות הרפואית.

 

 

מנהל המערך הלוגיסטי עוז יאיר הציג את נושא ההתייעלות בציוד הרפואי ועדכן כי בסיס העבודה הוא בקרות שוטפות, מחשוב והצגת הנתונים למנהלים תוך סיעור מוחות משותף. המנהלת האדמיניסטרטיבית סיגל זומר הציגה את ההיערכות לקראת פתיחת מחלקת אשפוז יום, שתכלול שלושה חדרי ניתוח מתקדמים, חדר פעולות, מכון גסטרו, מכון המטולוגי, יחידת קבלה ויחידת התאוששות. סגן מנהל בית החולים ד"ר גיל לביא ומנהלת השירות קרן מרום הציגו את הפרויקט "מועצת מטופלים" – גוף יועץ להנהלת בית החולים המורכב ממטופלים ומבני משפחות שחוו טיפול בכרמל ומביאים זווית ייחודית לבעיות ולקשיים המלווים אשפוז וטיפול בבית חולים.

בהמשך סייר פרופ' דודסון במחלקות בית החולים – המערך הקרדיולוגי, יחידת הצנתורים, המחלקה לניתוחי לב וחזה, המכון ההמטולוגי, מערך נשים ויולדות והפגייה. לקראת סוף הביקור קיים המנכ"ל מפגשים אישיים עם מנהלי המחלקות ועם מנהלים בכירים בבית החולים, ופרש בפניהם את עיקרי התפישה האסטרטגית של הכללית.

פרופ' דודסון: "כרמל בולט במקומות הראשונים ברוב הסקרים, וזהו כבוד גדול לכולנו. כרמל הוא בית חולים טכנולוגי מאוד, ויש כאן רוח חזקה וטובה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר