ד"ר אלכסנדר יוסיפופיץ' מקבל את הפרס (צילום: אלי דדון)
ד"ר אלכסנדר יוסיפופיץ' מקבל את הפרס (צילום: אלי דדון)

כרמל הכריז על מצטייני המרכז הרפואי

ד"ר אלכסנדר יוסיפופיץ' זכה בפרס מצטיין מנכ"ל שירותי בריאות כללית ובפרס מנהל המרכז הרפואי כרמל, האחות מרינה גנדלמן, הפיזיותרפיסטית נעמה יערי וצוות המטבח זכו בפרס מנהל בית החולים, וסרגיי שובין מהמערך הלוגיסטי והצוות הסיעודי של היחידה לטיפול נמרץ לב זכו בפרסי הוקרה

פורסם בתאריך: 22.4.19 08:16

טקס המצטיינים של המרכז הרפואי כרמל נערך באודיטוריום של בית החולים בהשתתפותם של בני משפחותיהם, צוותי המחלקות השונות וחברי הנהלת בית החולים.

ד"ר אלכסנדר יוסיפופיץ', מומחה ברפואה פליאטיבית, זכה בפרס מצטיין מנכ"ל שירותי בריאות כללית ובפרס מנהל בית החולים. האחות מרינה גנדלמן, ראש צוות חדר ניתוח, נעמה יערי, פיזיותרפיסטית ממכון הפיזיותרפיה של כרמל, וצוות המטבח של בית החולים בניהולו של חביב בנאי זכו בפרס מנהל בית החולים. סרגיי שובין, מנהל מחסן לבנים מהמערך הלוגיסטי והצוות הסיעודי של היחידה לטיפול נמרץ לב בניהולו של האח סוהיל כיאל זכו בפרסי הוקרה.

מנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל בירכה את המצטיינים ואמרה: "מאות עובדיו של המוסד הזה עוסקים בתפקידם במשך כל שעות היממה ובכל השנה בלי להפסיק לרגע, ועל כן פרסי ההצטיינות המחולקים היום למתי מעט מעידים על הרבים – על כלל העובדים של כרמל – ובעיקר על יכולתו של בית החולים לתת הוקרה והערכה לאלה שהתעלו, לאלה שרואים מעבר. שימרו על התואר, הוא אמנם אישי אבל שייך לכולנו".

יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן אמר: "אתם המצטיינים שבחבורה ואתם התשתית שלנו לחברת מופת ולבית חולים איכותי ומצטיין"

יו"ר ועד העובדים האחות אירנה ברייב אמרה: "בית החולים שלנו מצטיין לא רק בגלל הטכנולוגיה המתקדמת שלו אלא בעיקר בגלל ההון האנושי המצוין שלנו. תמשיכו להיות מודל לחיקוי וגאווה עבור כולנו".

 

 

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג סיכם את הטקס ואמר: "החתירה המתמדת למצוינות היא מערכי היסוד העומדים בבסיס החזון של בית החולים שלנו והיא חלק בלתי נפרד מהעשייה היומיומית של כולנו. הצטיינות היא דרך חיים שמחייבת אותנו להמשיך, להתמיד ולהשקיע".

מנהל מרחב חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן אמר: "כרמל זה הבית שלנו. יש כאן התחדשות וצמיחה ותחושה של מצוינות תמידית. יש לנו מרחבים משותפים שעובדים בצורה יוצרת מן הכלל, וכולם באים ללמוד מאיתנו. השנה זכינו בפרס המחוז המצטיין של הכללית, ואתם שותפים לזכייה הזו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר