מוטי מאיר, אור שחף, עידן קרטיס וד"ר אוהד הוכמן (צילום: מורן עתיר)
מוטי מאיר, אור שחף, עידן קרטיס וד"ר אוהד הוכמן (צילום: מורן עתיר)

החברה הכלכלית תשקיע בפיילוט לשדרוג הדרכות לצוותים רפואיים

במסגרת תחרות האתגר של המרכז הרפואי בני ציון נבחרה חברת MyQuest ליישם פיילוט שבו תשקיע החברה הכלכלית לחיפה 100,000 שקל. המטרה: להטמיע אמצעים חדשניים לשיפור ההדרכות שעוברים הצוותים הרפואיים בבית החולים

פורסם בתאריך: 16.9.19 08:20

במסגרת תחרות האתגר של המרכז הרפואי בני ציון בשיתוף עם HealthIL (לשעבר Bewell.il) ועם החברה הכלכלית לחיפה, נבחרה חברת MyQuest ליישם פיילוט שבו תשקיע החברה הכלכלית לחיפה 100,000 שקל במטרה להטמיע אמצעים חדשניים לשיפור ההדרכות שעוברים הצוותים הרפואיים בבני ציון.

לאחר תהליך אפיון פנים ארגוני הוציא לפני כחצי שנה HealthIL – מיזם משותף של משרד הכלכלה, ישראל דיגיטלית והמכון הישראלי לחדשנות – קול קורא לחברות טכנולוגיה מעולמות הלמידה לתת מענה לאתגר של בני ציון ולספק לו אמצעים לשיפור ההדרכות לצוות המטפל. עד כה, רוב ההדרכות לצוותים של בית החולים הועברו באופן פרונטלי או על ידי לומדות מהדור הישן.

כמענה לקול הקורא הגישו 21 חברות את מועמדותן, ועשר מהן עברו את תהליך הסינון והציגו את יכולותיהן בפני הנהלת בני ציון, צוות HealthIL, נציגי החברה הכלכלית ונציגים מארגוני בריאות נוספים. MyQuest, שפיתחה פלטפורמת למידה המאפשרת למידה אינטראקטיבית, חווייתית ומותאמת אישית, נבחרה ליישם את הפיילוט, שיתחיל בשבועות הקרובים לצד הטמעת מערכת למידה LMS חדשה בארגון.

בטקס הענקת הסכום ל-MyQuest השתתפו מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף, מנהל החדשנות בחברה הכלכלית מוטי מאיר שאחראי על הפרויקט, מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, סגנו ד"ר נועם יהודאי, מנהלת משאבי האנוש בבני ציון שירי שרוני, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים ארז שימקו, מנכ"לית HealthIL יעל אופיר, מובילת תחום ארגוני בריאות ב-HealthIL חלי רוסטקר ומנכ"ל MyQuest עידן קרטיס.

 

 

שחף: "החברה הכלכלית מקדמת זה שנים את תחום הרפואה הדיגיטלית ורואה חשיבות עצומה בהטמעה של כלים מקצועיים רפואיים שמהם ירוויח כל הציבור בחיפה. הדרכות חדשניות לאנשי הצוותים הרפואיים יאפשרו לרופאים, לרופאות, לאחים ולאחיות לשמר רמה מקצועית גבוהה ולהעניק לחולים טיפול טוב יותר. כחברה שמקדמת חדשנות ויזמות בחיפה, אנחנו גאים להיות שותפים למיזם החשוב הזה".

ד"ר הוכמן: "מדובר בתהליך חשוב מאוד שמעבר למטרתו גם מלמד על היכולות ההדדיות בבית החולים ומחוצה לו. אני חושב שהאסטרטגיה לא צריכה להתבסס רק על העלאת בעיה ועל מציאת פתרון, אלא להפגיש בין בית החולים לאנשים הייטק וליזמים כדי לייצר הכרה הדדית ביכולות הקיימות. נוכל להכיר להם את הידע שלנו שהיזמים לא חשופים אליו. צעדים כאלה יגבירו את ההזדמנויות העסקיות שאנחנו אפילו לא חושבים עליהן".

אופיר: "מיזם HealthIL הוקם על מנת לתמוך בהטמעת פתרונות חדשניים לאתגרים של ארגוני הבריאות, ואנחנו שמחים לראות את זה קורה הלכה למעשה במרכז רפואי, ובמיוחד כמענה לאתגר כה משמעותי וחוצה ארגונים. בתהליך נחשפנו לחברות רבות מעולמות הלמידה אשר הביעו עניין להשתלב בעולמות הרפואה, ומכאן ההבנה בפוטנציאל הגדול הטמון בתחום. אנו מברכים את בני ציון על זיהוי הנושא כמהותי ועל המחויבות להטמעתו, ושמחים על שיתוף הפעולה עם החברה הכלכלית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר