ד"ר אבי גולדברג, ד"ר שרה גיפס וז'אנט דנקנר (צילום: אלי דדון)
ד"ר אבי גולדברג, ד"ר שרה גיפס וז'אנט דנקנר (צילום: אלי דדון)

ערב ההתרמה השנתי של כרמל הוקדש לרכישת SPECT CT

בערב ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל נאספו מאות אלפי שקלים אשר מיועדים לרכישת מכשיר SPECT CT למכון לרפואה גרעינית של בית החולים. מנהלת המכון ד"ר שרה גיפס: "המכשיר יאפשר לנו אבחון משופר של מחלות סרטן, מחלות זיהומיות ומחלות לב"

פורסם בתאריך: 24.11.19 09:18

מאות אלפי שקלים נאספו בערב ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל, והם מיועדים לרכישת מכשיר SPECT CT חדש ומתקדם עבור המכון לרפואה גרעינית של בית החולים.

את ערב ההתרמה, שנערך במועדון זאפה חיפה, פתחה יו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי כרמל ז'אנט דנקר שאמרה: "עמותת הידידים מציינת השנה 25 שנים לייסודה. שנים רבות של עשייה מבורכת שבהן פעלה העמותה למען קידום ופיתוח המרכז הרפואי כרמל, לרכישת ציוד טכנולוגי חדיש ומציל חיים ולשיפור השירות הרפואי".

בין התורמים הגדולים לרכישת מכשיר ה-SPECT CT היו בנק הפועלים, חברת כלל ביטוח, חברת ישראכרט, בנק לאומי מחוז צפון, מאפיית דוידוביץ', חברת השחר העולה, ועד עובדי חברת רפא"ל, ועד עובדי חברת החשמל, גד וטליה זאבי והשף קונדיטורים מיקי שמו ודודו אוטמזגין.

 

 

מנהלת המכון לרפואה גרעינית ד"ר שרה גיפס הודתה לתורמים ואמרה: "התרומות יסייעו לרכישת מכשיר היברידי אשר משלב שתי טכנולוגיות – CT ו-SPECT. המערכת ההיברידית מסוגלת לזהות מוקדים של מחלה פעילה ברמת דיוק גבוהה, וזאת בבדיקה אחת שאינה פולשנית. שיטה זו תאפשר לנו אבחון משופר של מחלות סרטן, מחלות זיהומיות, מחלות לב, מחלות נוירולוגיות ומחלות אנדוקרינולוגיות. המכשיר ישרת את המטופלים המאושפזים בבית החולים ומטופלים אמבולטוריים ממרחב חיפה והצפון של שירותי בריאות כללית. מדובר בשדרוג משמעותי ביכולותיו של המכון לרפואה גרעינית".

את הערב, שבו הופיע הזמר אריק סיני, סיכם מנהל המרכז הרפואי כמל ד"ר אבי גולדברג שאמר: "בית החולים ימשיך גם בעתיד לשלב טיפוח מרכזי מצוינות חדשניים ומתקדמים טכנולוגית ומתן רפואה מותאמת אישית שבה המטופל הוא במרכז העשייה, תוך חינוך לגישה אישית ואנושית ולהקשבה למטופל ולהעדפותיו. השילוב הזה של מצוינות רפואית ומחויבות לגישה אנושית ואמפתית הוא מקור כוחו של כרמל והוא ממצה את הערכים שאליהם אנו מחנכים. המכון לרפואה גרעינית בכרמל עומד בפני מהפיכה של ממש. בעזרת התרומות נוכל בקרוב לרכוש עבור המכון טכנולוגיות חדשות שישנו את פניו של בית החולים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר