המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון צילום:: תמיר אסרף

הורים ותינוקות בבני ציון חוסנו בגלל אורח חולה בחצבת

אדם שביקר ב-11 בינואר במחלקת היולדות במרכז הרפואי בני ציון אובחן כחולה בחצבת. הורים ותינוקות ששהו במחלקה נקראו להתחסן נגד המחלה. יולדת: "כולנו היינו היסטריים ורק קיווינו שהילדים ייצאו מזה בשלום". ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי המבקר שהה באותו היום גם בבית חולים נוסף בחיפה

פורסם בתאריך: 19.1.20 16:16

הורים ותינוקות ששהו במחלקת יולדות במרכז הרפואי בני ציון נקראו בשבוע שעבר לגשת ולהתחסן נגד חצבת לאחר שהתברר כי מבקר במחלקה אובחן כחולה במחלה. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי אותו מבקר נכח באותו היום גם בבית חולים נוסף בחיפה.

אחת מהיולדות ששהתה במחלקה בשבוע השני של ינואר ואשר נקראה לחסן את בנה נגד חצבת אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "ביום חמישי קיבלתי טלפון מפתיע ממשרד הבריאות ונאמר לי כי ביום שבת, 11 בינואר, בשעות אחר הצהריים הגיע חולה חצבת לביקור במחלקת היולדות שבה שהיתי עם בני שרק נולד. הקפיצו אותנו במיידי להתחסן. הגענו לסניף של שירותי בריאות כללית בקריון, וראינו שם הורים ותינוקות נוספים שנקראו להתחסן. ישבנו כולנו עם תינוקות בני כמה ימים שלצערנו נחשפו לנגיף המפחיד הזה, וכולנו היינו היסטריים ורק קיווינו שהילדים ייצאו מזה בשלום. אני מוכרחה לשבח את משרד הבריאות ואת קופת החולים על המענה המהיר והיעיל, על ההסבר המקיף שקיבלנו על החיסון ועל הטיפול הנאות בילדים. כולי תקווה שמקרים כאלו לא יישנו בעתיד".

 

 

מבני ציון נמסר בתגובה: "משרד הבריאות עדכן את בית החולים כי בשבת, 11 בינואר, ביקר בן משפחה יולדות בשני בתי חולים בעיר. ימים אחדים לאחר מכן הוא נבדק במרפאה בקהילה, והתברר כי חלה בחצבת. מיד עם היוודע הדבר פעלה הנהלת בית החולים לפי נוהלי משרד הבריאות ועדכנה את היולדות והתינוקות שעדיין שהו באשפוז, ואלה נבדקו וטופלו בהתאם. היולדות והתינוקות שכבר שוחררו קודם לכן מבית החולים נבדקו וטופלו במרפאות בקהילה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. יודגש כי הושלמו כל הפעולות והבדיקות הנדרשות, וכי באישורו של משרד הבריאות פועלת מחלקת היולדות כבשגרה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר