תלמידי בית הספר עירוני ג' בביקור במרכז הרפואי כרמל (צילום: המרכז הרפואי כרמל)
תלמידי בית הספר עירוני ג' בביקור במרכז הרפואי כרמל (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

תלמידי עירוני ג' למדו על עולם הבריאות בכרמל

עשרות תלמידים מכיתות ט' בבית הספר עירוני ג' ביקרו במרכז הרפואי כרמל במטרה להכיר את הבעיות הקיימות במערכת הבריאות בבתי החולים בישראל ולהציע פתרונות יצירתיים לבעיות אלה

פורסם בתאריך: 9.2.20 10:08

עשרות תלמידים מכיתות ט' בבית הספר עירוני ג' בחיפה הגיעו אל המרכז הרפואי כרמל כדי ללמוד מקרוב על עולם הבריאות. לדבריה של אור גביש, יוזמת תוכנית הבריאות בבתי הספר, מטרת הביקור היתה להכיר את הבעיות הקיימות במערכת הבריאות בבתי החולים בישראל, ולהציע פתרונות יצירתיים לבעיות אלה.

במהלך היום פגשו התלמידים את מנהל המחלקה הפנימית א' בכרמל ד"ר ריאד חדאד שהציג בפניהם את המורכבות ואת החידושים בניתוחי כבד ולבלב, והסביר כיצד מחלה כמו סרטן הכבד, שנחשבה עד לפני זמן לא רב חשוכת מרפא כמעט, ניתנת לריפוי עם פתרונות ניתוחיים חדשניים.

 

 

התלמידים פגשו גם את סגנית המנהלת הרפואית במחוז חיפה של שירותי בריאות כללית ד"ר לילך דולב, שסיפרה להם על שיקום מטופלים בקהילה ועל ניהול וריכוז טיפול בכל מטופל.

מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד הסביר לתלמידים כי בזכות ההתקדמות הטכנולוגית ניתן הציל פגים שנולדו כבר בשבוע ה-23 להיריון, וסיפר על חשיבות חימומו של הפג ועל שמירת החמצן שלו.

את התלמידים ליוותה לאורך כל היום סגנית מנהל בית החולים ד"ר שני ברוש, שהכירה לתלמידים את כרמל וסיפרה להם על האתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות בישראל. את הפתרונות לבעיות הם ינסו לפתור במסגרת האקתון שיערכו תלמידי תוכנית הבריאות ברחבי הארץ.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר