ד"ר בנידור רביב (צילום: אלי דדון)
ד"ר בנידור רביב (צילום: אלי דדון)

ד"ר בנידור רביב מונה לסגן מנהל כרמל

ד"ר בנידור רביב, שמונה לסגן מנהל המרכז הרפואי כרמל, יהיה אחראי על תחום שעת חירום בבית החולים, על ריכוז הטיפול בנגיף הקורונה, על האגף הכירורגי, על ציוד רפואי וטכנולוגיות חדשות ועוד

פורסם בתאריך: 8.3.20 09:04

ד"ר בנידור רביב הוא סגנו החדש של מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג. במסגרת תפקידו יהיה ד"ר רביב אחראי על תחום שעת חירום בבית החולים, על ריכוז הטיפול בנגיף הקורונה, על האגף הכירורגי, על ציוד רפואי וטכנולוגיות חדשות ועוד. לפני הגעתו לכרמל היה ד"ר רביב מנהל המלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם שימש גם יו"ר ועד רופאי בית החולים.

ד"ר רביב, בן 44, גר בנופית והוא נשוי ואב לארבעה. הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון. את הסטאז' הוא עשה בקריה הרפואית רמב"ם, ובהמשך סיים התמחות ברפואה פנימית והתמחות על ברפואה דחופה. כמו כן, הוא בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה. ד"ר רביב ביצע מחקרים קליניים ברפואה דחופה, ובין הישגיו המקצועיים ניתן לציין את פתיחת תוכנית התמחות ברפואה דחופה במרכז הרפואי לגליל ואת הכנסתו לבית החולים של פרויקט עוזרי רופא ברפואה דחופה.

 

 

ד"ר רביב: "מחד, כרמל תמיד היה מרכז של מצוינות, ומאידך הוא ידוע כבית חולים חם ומשפחתי בעולם שבו בבתי חולים רבים זה כבר לא המצב. החזון שלי הוא ליצור יחסי עבודה קרובים בין ההנהלה לשטח לטובת המטופלים ובית החולים, להשיג תהליכים יעילים וזורמים ולנצל את היתרונות של שירותי בריאות כללית כגוף גדול וחזק לטובת המטופלים ובית החולים".

ד"ר גולדברג בירך את ד"ר רביב עם כניסתו לתפקיד ואמר: "הוא מהווה תוספת כוח משמעותית להנהלת בית החולים. אני בטוח בתרומתו האישית והמקצועית לטובת כלל בית החולים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני א.

    כמה סגנים יש עכשיו לד"ר אבי גולדברג, מנהל ביה"ח כרמל? אם אני לא טועה 4:
    ד"ר רוני דיוקמן
    ד"ר שרון אלרעי פרייס
    ד"ר שני ברוש
    ועכשיו המינוי האחרון ד"ר רביב בנידור

    אלא אם הוא מחליף מישהו/י…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר