בניין צ'ייס במרכז הרפואי בני ציון
בניין צ'ייס במרכז הרפואי בני ציון

מחלקת הקורונה בבני ציון הוקמה סמוך לבתי מגורים ולבית ספר

תושבים ברחוב מונטיפיורי הסמוך למרכז הרפואי בני ציון זועמים על ההחלטה להקים מחלקה ייעודית לחולי קורונה בבניין צ'ייס בבית החולים בשל קרבתו לבנייני מגורים, לבית הספר אורים ולמעון שבתי לוי. מבני ציון: "מיקום המחלקה נבדק ואושר על ידי כל הגורמים במשרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 10.3.20 11:40

תושבים ברחוב מונטיפיורי בשכונת רמת הדר בחיפה זועמים על ההחלטה להקים מחלקה ייעודית לחולי קורונה בבניין צ'ייס במרכז הרפואי בני ציון, וזאת בשל קרבתו לבנייני מגורים, לבית הספר היסודי לחינוך מיוחד אורים ולבית שבתי לוי המשמש מרכז חירום לילדים בגיל הרך.

קבוצה של תושבים התאגדה לצורך התנגדות להקמתה של המחלקה בבני ציון ושלחה מכתב למנהל בית החולים ד"ר אוהד הוכמן עם העתקים למשרד החינוך, לראש העיר עינת קליש רותם ולמנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל, שבו נטען כי סמיכות המחלקה לבתים, לבית הספר ולמרכז החינוך עלולה לחשוף את הדיירים, את התלמידים ואת ילדי בית שבתאי לוי לנגיף הקורונה.

 

 

אחד מהתושבים אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בניין צ'ייס ממוקם במרחק של שבעה מטר משני בנייני מגורים, וכך גם הכניסה למרפאות החוץ של בית החולים. כמו כן, יש שם גן משחקים ציבורי, בית הספר אורים ובית שבתי לוי, כך שנוצר מצב שבו כל הדיירים, הילדים, מטופלי מרפאות החוץ ומלוויהם עוברים סמוך למחלקה שהוקמה ונמצאים בסיכון. אנחנו מבקשים שהמחלקה תועבר למקום פחות הומה אדם. אנחנו מצפים לתשובה על המכתב, ונפעל בהתאם".

תושבת נוספת ברחוב מונטיפיורי: "הפכנו לחצר האחורית של בני ציון – משאיות, בעיות חניה, לכלוך וכעת גם אכסניית הקורונה של בית החולים. לא ייתכן שתושבי מונטיפיורי ימשיכו להיות התושבים הנעלמים והנאלמים במקום שבו הנהלת בית החולים משוכנעת שהרחוב הוא חלק משטחו, ללא שום תיאום וללא שום שקיפות עם התושבים שגרים במקום. אנחנו עדיין לא יודעים איך להתייחס לזה, אף אחד לא מדבר איתנו ואף אחד לא מסביר לנו".

מבני ציון נמסר בתגובה: "המרכז הרפואי בני ציון נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות לפתיחת מחלקה ייעודית לחולי קורונה. מיקום המחלקה נבדק ואושר על ידי כל הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות, בדגש על בטיחות העובדים, המטופלים, המבקרים והבניינים הסמוכים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. עידו

    תושבי חיפה כל הזמן בוכים!
    זה פשוט אופייני לעיר, אני מבטיח לכם שאין עוד בכיינות כזאת בשום מקום בארץ.
    בחיפה כל תושב חושב שהשמש זורחת לו מהתחת
    פשוט גועל? ממורמרים סדרתיים
    אין במה להתעסק

  2. חיפאית קוראת כלבו

    אני תוהה אם ראש העיר או מנהל בית החולים היה שמח שיפתחו מחלקה כזו ליד ביתו

  3. תושבת כרמליה

    אם זה באמת כה קרוב (10 מטר) מבתי מגורים – מישהו היה צריך לשקול את ההחלטה. אני בטוחה שחלילה תושבים לא נגד חולים, אבל בשל ההיסטריה שהמחלה הזו עדיין לא נחקרה מספיק – אפשר להבין את חשש התושבים שגרים ממש בסמיכות. זו לא רעות. זה חשש

  4. תושב נווה שאנן

    אני רוצה לראות אחרים ששמים להם מטר מהבית מחלקת קורונה. איפה יהיו כל גיבורי המקלדת אז

  5. רני

    אל תדאגו עוד מעט יהיה ליד כולם מחלקת קורונה , כי לא יהיה מקום בבתי החולים….

  6. מה השטויות האלו

    לא הבנתי מה הקשר לקירבה של 10 מטר לבנייני מגורים אחרים?
    אין קירות? מישהו ינשב את הקורונה עם הרוח אליהם?
    הוירוס לא מטייל באויר סתם ככה, ומרחק שני מטר הוא כבר בטוח כי זה טיפתי
    למה התקשורת מסייעת ליצור בהלה מיותרת וסתמית שלא קשורה בעובדות?

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קשקשת של טיפשים בענין בני ציון כמעופל בבני ציון שנים ומגיע רבות לטיפולים בבני ציון למרפאות חוץ ברחוב צונטיפיורי הערות התושבים מופרכים ומוגזמים .מעון שבתאי לוי סה ילדים קטנים שאינם מסתובבים באיזור מבנה בני ציון בכלל בית הספר מגיעים בהסעות וחוזרים בהסעות . אין גישה לבנין של בני ציון הוא יחסית מבודד ואין חשש כלל בגלל המרחק הגדול בין הבנין לרחוב ולעוברים ברחוב.הרחוב שקט מטופח בית החולים לא מפריע מידי פעם מגיעים משאיות פורקים סחורה בזמן שהאזרחים בעבודה בלימודים ואין שום הפרעה .תדירות המשאיות קטנה ביחס לשאר המקומות בעיר בהם יש חנויות סופרים ומקומות מסחר.שבוע טוב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר