ד"ר אנטוניו קוטלר בזמן ייעוץ טלפוני (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר אנטוניו קוטלר בזמן ייעוץ טלפוני (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית מציעה: ייעוץ מומחה בטלפון

לנוכח ההגבלות בעקבות משבר הקורונה מפעילה שירותי בריאות כללית שירות של שיחה טיפולית עם רופאי המשפחה ועם רופאי הילדים במרכזים הרפואיים לין וזבולון

פורסם בתאריך: 26.3.20 15:30

ההגבלות שהוטלו בעקבות משבר הקורונה אינן מאפשרות לקיים מפגשים פרונטליים בין מטפל למטופל והירידה החדה בהגעתם של מטופלים למרפאות ולרופאים היועצים הובילו את שירותי בריאות כללית להרחיב את שירות הפגישה הטלפונית עם רופא המשפחה או עם רופא הילדים לתחום הרפואה היועצת. מעתה יוזמים הרופאים המומחים במרכזים הרפואיים לין וזבולון שיחות טיפול טלפונית לחולים שאמורים היו להגיע לפי תור מתוכנן שקבעו אך לא הגיעו בשל המגבלות של משרד הבריאות.

 

 

המנהלת הרפואית של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי ד"ר לילך צולר: "חשוב לנו להמשיך ולטפל בחולים, ובעיקר במי שנזקק למעקב על ידי יועץ כדי לשמור על בריאותו. בתחומים רבים יכול הרופא, באמצעות שיחה עם המטופל ועיון בתיק הרפואי ובתוצאות הבדיקות שהוא עבר, להדריך את החולה ולהתאים לו המשך טיפול. הדבר נכון בעיקר בתחומים כמו המטולוגיה, אנדוקרינולוגיה ומחלות כבד וריאות, שהחולים בהן נמצאים בסיכון גבוה במיוחד וחשוב שלא יצאו מהבית. כמו כן, מתנהלות שיחות טיפוליות בטלפון או בווידאו צ'ט על ידי רופאי מערך בריאות הנפש שלנו. מעבר לקבלת טיפול, המטופלים מדווחים שהשיחה מעניקה להם גם רוגע נפשי שכן הם יודעים שהם נמצאים בהמשך מעקב. כמובן שיש תחומים שבהם נדרשת בדיקה גופנית במפגש פרונטלי, וגם במקרים אלה שיחת טלפון מאפשרת לוודא אם חשוב שהמטופל יגיע למרפאה, או שניתן לדחות את התור ולתת ייעוץ מרחוק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר