המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

הורחבו שעות הפעילות של המיון הקהילתי בלין

שעות הפעילות של המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין הורחבו, וכעת הוא פועל בימים ראשון עד חמישי מ-8:00 עד 18:30. הסיבה: חולים נמנעים מלהגיע לחדרי המיון בבתי החולים מחשש להידבק בקורונה ועלולים לגרום לעצמם נזק בלתי הפיך

פורסם בתאריך: 31.3.20 15:03

שירותי בריאות כללית האריכה את שעות הפעילות של המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין עד לשעות הערב במסגרת המאבק בנגיף הקורונה. כעת פועל המיון הקהילתי בימים ראשון-חמישי בשעות 18:30-8:00 ובימי שישי בשעות 11:30-8:00.

המנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ד"ר לילך צולר: "מצאנו שחולים רבים נמנעים מלפנות לחדרי המיון מחשש להידבק בקורונה. עלולים להיווצר מצבים שבהם חשוב שהחולה ייבדק ויטופל, אך הוא לא פונה לעזרה רפואית. בשל דחייה בטיפול עלול להיגרם נזק בלתי הפיך או נזק לאורך זמן, ולכן יצרנו כתובת זמינה שאליה יכולים המטופלים לפנות ללא חשש מפני הידבקות. עם זאת, למי שיש תסמינים מחשידים לקורונה, כמו קשיי נשימה ושיעול מלווים בחום, מומלץ ליצור קשר טלפוני עם הצוות הרפואי לפני ההגעה למיון. בכל מקרה, אם אין הצדקה רפואית ליציאה מהבית, אנחנו ממליצים להישאר בבתים".

 

 

יצוין כי הפנייה למיון הקהילתי היא ישירה, ללא צורך במכתב הפניה. השירות ניתן ללא תשלום מיוחד (השתתפות עצמית רבעונית אצל רופא יועץ), והוא מיועד לגילאי 16 ומעלה.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית רונן נודלמן מציין כי הרחבת שעות הפעילות של המיון הקהילתי התאפשרה תודות להתגייסות של הנהלת לין והצוותים השונים, וכי הרופאים והאחיות נרתמו לאייש את המיון הקהילתי ומתניידים בינו לבין המחלקות, שבהן נרשמה ירידה בפניות של מטופלים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר