בדיקת דם במוקד בגרנד קניון (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
בדיקת דם במוקד בגרנד קניון (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מוקד בדיקות הדם של הכללית בגרנד קניון החל לפעול

שירותי בריאות כללית פתחה את מוקד בדיקות הדם ואיסוף דגימות המעבדה בגרנד קניון. המוקד פועל בכל יום בשעות 10:30-7:00, כאשר אין צורך בתיאום תור מראש. תוצאות הבדיקות נשלחות אל הרופא ואל המחשב או הסמרטפון של הנבדק שעות אחדות לאחר ביצוע הבדיקה

פורסם בתאריך: 16.6.20 12:19

מוקד בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה של שירותי בריאות כללית בגרנד קניון החל לפעול. בכללית מציינים כי המוקד, אשר שוכן בקומה 5-, פועל בכל יום מהשעה 7:00 ועד לשעה 10:30. עוד מציינים בקופת החולים כי אין צורך בתיאום תור מראש וכי הוראת הבדיקה מועברת למוקד על ידי הרופא המטפל באופן ממוחשב. תוצאות הבדיקות נשלחות אל הרופא ואל המחשב או הסמרטפון של הנבדק שעות אחדות לאחר ביצוע הבדיקה, אלא אם הבדיקה מחייבת המתנה, כמו למשל בדיקה לצמיחת חיידקים.

מנהלת הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית רות ברוך מסבירה כי בדיקות דם הן כלי חשוב במעקב רפואי מונע, באבחון מחלות ובבדיקת יעילות הטיפול: "מצאנו שיש מטופלים אשר מופנים לבדיקות מעקב כמו רמת סוכר ושומנים בדם, אך אינם מגיעים לבצען בשל קוצר זמן, ויש לכך מחיר בריאותי. גם החשש מנגיף הקורונה עלול לגרום לחלק מהמטופלים להימנע מהגעה לבדיקה. לכן חשוב לנו להקל על המטופלים שלנו בהנגשת שירות בדיקות דם בכל דרך, כאשר הפעלת המוקד החדש הוא אחד מהמענים לנושא זה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר