מוקד של שירותי בריאות כללית (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
מוקד של שירותי בריאות כללית (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית מקימה מוקד רפואי בתוך המרכז הרפואי כרמל

במהלך חודש יולי תפתח שירותי בריאות כללית מוקד רפואי בתוך המרכז הרפואי כרמל. הכניסה למוקד תהיה נפרדת מהכניסה לבית החולים, במתחם אשפוז יום, והוא יפעל לאחר שעות הפעילות של המרפאות עד לשעה 23:00 מדי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים

פורסם בתאריך: 30.6.20 13:32

שירותי בריאות כללית תפתח במהלך חודש יולי מוקד רפואי למבוטחיה במתחם נפרד בתוך שטחו של המרכז הרפואי כרמל. הכניסה למוקד תהיה נפרדת מהכניסה לבית החולים, במתחם אשפוז יום, והוא יפעל לאחר שעות הפעילות של המרפאות עד לשעה 23:00 מדי יום, כולל בסופי שבוע ובחגים.

הצוות הרפואי במוקד יתבסס על רופאים של הכללית בקהילה ובבית החולים, ובדרך זו, מציינים בכללית, תובטח רפואה ברמה גבוהה ופעילות בפרוטוקלים רפואיים אחידים, כאשר התיק הרפואי זמין לרופא והתוצאות נרשמות בתיק הרפואי של המטופל. השירות יינתן בעלות המקובלת במוקדי לילה, כולל הנחה של 50% למבוטחי המושלם בסופי שבוע.

מנהל הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן מדגיש כי מדובר במתכונת ייחודית כאשר לראשונה נמצא המוקד בתוך בית חולים. מתכונת זו מתאפשרת בשל העובדה כי לכללית יש בית חולים משלה בחיפה. היתרון בהימצאותו של המוקד בתוך בית החולים הוא בכך שבכל מקרה שבו יידרשו בירור רפואי דחוף נוסף, אשפוז או התערבות פולשנית, הנבדק יופנה מיד לבירור או לאשפוז ללא המתנה בחדר המיון.

 

המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר