ד"ר דליה קסנר (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר דליה קסנר (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה-ישנה לקריית הבריאות זבולון

ד"ר דליה קסנר חוזרת אל קריית הבריאות זבולון שאותה היא ניהלה בעבר במשך שמונה שנים. ד"ר קסנר מחליפה את ד"ר עבד סעדי שיצא לגמלאות לאחר שניהל את המרכז בעשור האחרון

פורסם בתאריך: 7.7.20 13:59

ד"ר דליה קסנר, שניהלה בעבר במשך שמונה שנים את קריית הבריאות זבולון של שירותי בריאות כללית, שבה לנהל את המרכז הרפואי לאחר שד"ר עבד סעדי, שניהל את המרכז בעשור האחרון, יצא לגמלאות.

ד"ר קסנר, נשואה, אם לארבעה וסבתא לארבעה, היא בוגרת לימודי הרפואה בטכניון, שם גם התמחתה ברפואת המשפחה. כתושבת גילון בגוש שגב היא החלה את דרכה כרופאת משפחה, ולאחר מכן ניהלה את שלוחת היחידה להמשך טיפול של הכללית בגליל המערבי והובילה את הקמתו של שירות הוספיס בית לחולים סופניים. בשנת 2001 היא מונתה למנהלת קריית הבריאות זבולון, ובתשע השנים האחרונות היא שימשה מנהלת היחידה לניהול סיכונים במחוז חיפה וגליל מערבי של קופת החולים. כעת, במקביל לתפקידה החדש-ישן, היא תמשיך לנהל את היחידה ולשמש רופאת משפחה במרפאה העצמאית שלה בכרמיאל.

לדבריה של ד"ר קסנר, היא שואפת להביא לניהולו של המרכז את הראיה הכוללנית של המטופל ואת יכולת האינטגרציה בין תחומים שונים, בדגש על חיזוק הקשר בין הרפואה הראשונית ליועצים במרכז. כמו כן היא ציינה כי האתגר בניהולה של קריית הבריאות זבולון הוא גדול במיוחד בימי קורונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר