וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

204 חולי קורונה פעילים בחיפה, 112 התגלו בשבוע האחרון

בחיפה אובחנו בשבוע החולף 112 חולי קורונה חדשים, ומספר החולים הפעילים עומד על 204. מאז התפרצותה של המגיפה התגלו בעיר 449 חולים. תפוסת המיטות במחלקת כתר בקריה הרפואית רמב"ם עומדת על 44 אחוז, בעוד שבמרכזים הרפואיים כרמל ובני ציון אין כלל מאושפזי קורונה

פורסם בתאריך: 12.7.20 07:56

בחיפה יש 204 חולים קורונה פעילים, כאשר בשבוע האחרון גדל מספרם ב-112 חולים – כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו אמש (מוצ"ש). עוד עולה כי מאז התפרצותה של המגיפה אובחנו בחיפה 449 חולי קורונה. תפוסת המיטות במחלקת כתר (מחלקת הקורונה) בקריה הרפואית רמב"ם עומדת על 44 אחוז, בעוד שבמרכזים הרפואיים כרמל ובני ציון אין כלל מאושפזי קורונה, למעט מטופלת אחת אשר מאושפזת בבני ציון עוד מהגל הראשון ועוברת תהליך של שיקום.

מדוברות רמב"ם נמסר כי במחלקת הקורונה של בית החולים מאושפזים כעת 26 חולים ששלושה מהם מונשמים, וכי שני חולים נוספים צפויים להצטרף אליהם היום. כמו כן נמסר כי ייתכן שבמשך היום ישוחררו כמה מהחולים.

 

 

בקרית אתא יש 74 חולים פעילים, כאשר 54 נוספו בשבוע האחרון. מתחילת המגיפה התגלו בקרית אתא 101 חולים, ש-27 מהם החלימו. בקרית מוצקין ובקרית ביאליק יש 17 חולים פעילים בכל אחת. עד כה התגלו בקרית מוצקין 37 חולים מאומתים ו-20 מהם החלימו, ובקרית ביאליק התגלו עד כה 35 חולים מאומתים ו-18 מהם החלימו. בקרית ים יש פחות מ-15 חולים, ולכן מספרם המדויק אינו מצוין בנתוני משרד הבריאות.

בטירת כרמל יש 16 חולים פעילים. מתחילת המגיפה ועד כה התגלו בעיר 34 חולים מאומתים ו-18 מהם החלימו. באשר לנשר לא פרסם משרד הבריאות נתונים כלשהם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפרסם אזורים, לא פרסום כללי על חיפה

  2. דניאל קאהן

    על עירית חיפה לפרסם נתונים על חולי קורונה בעיר למקומות הימצאם למען יראו תושבי העיר הבריאים.

  3. מתתיהו

    יש הרבה יותר חולי נפש ופסיכופתים מאשר חולי קורונה.למה אותם לא ממספרים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר