ד"ר יאיר הלפרן (צילום: כרמל הלפרן)
ד"ר יאיר הלפרן (צילום: כרמל הלפרן)

חדש בבני ציון: שירות אמבולטורי לבדיקות ביופסיה

במרכז הרפואי בני ציון החלו להפעיל שירות אמבולטורי לבדיקות ביופסיה בהנחיה של אמצעי דימות שנותן מענה למבוטחים של כל קופות החולים. הבדיקה אורכת אורכת בין 30 ל-60 דקות, ותוצאות הביופסיה נשלחות לרופא המטפל תוך שבעה ימים

פורסם בתאריך: 25.8.20 13:51

המרכז הרפואי בני ציון החל להפעיל שירות אמבולטורי לבדיקות ביופסיה בהנחיה של אמצעי דימות. מבני ציון נמסר כי לעתים מתגלים בבדיקות הדימות – רנטגן, CT ואולטרסאונד – ממצאים שטיבם ואופיים אינו ברור, ולכן יש צורך לדגום אותם כדי להגיע לאבחנה מדויקת. לדבריו של ד"ר יאיר הלפרן, מומחה ברדיולוגיה אבחנתית ורופא בכיר במכון הדימות וביחידה לרדיולוגיה פולשנית בבית החולים, "השירות החדש של בדיקות ביופסיה ייתן מענה למבוטחים של כל קופות החולים שממתינים זמן רב לתור בקהילה. אנחנו שואפים לבצע את הביופסיות בזמן הקצר ביותר על מנת לעזור למטופלים להגיע לאבחנה מהירה ולקבל טיפול אופטימלי בהקדם האפשרי".

ד"ר הלפרן הוסיף כי הבדיקה, שבמסגרתה מתבצעים צילום אולטרסאונד או CT המכוון לממצא, סימון מקום לקיחת הביופסיה, חיטוי האזור המסומן, ההרדמה המקומית, לקיחת כמה דגימות וחבישת המקום, אורכת בין 30 ל-60 דקות: "הבדיקות מתבצעות באופן אמבולטורי, ולאחריהן, אם הנבדק חש בטוב, הוא משוחרר לביתו עוד באותו היום, ותוצאות הביופסיה נשלחות לרופא המטפל תוך שבעה ימים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר