ד"ר יוליה שניידר (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר יוליה שניידר (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה למעבדה המחוזית של הכללית

שירותי בריאות כללית בחרה בד"ר יוליה שניידר למנהלת המעבדה המחוזית של קופת החולים בנשר, והיא מחליפה בתפקיד את ד"ר מירה ברק שהקימה וניהלה את המעבדה המחוזית

פורסם בתאריך: 8.9.20 13:04

ד"ר יוליה שניידר נבחרה למנהלת המעבדה המחוזית של שירותי בריאות כללית בנשר, שהיא המעבדה השנייה בגודלה של הכללית בארץ. היא מחליפה בתפקיד את ד"ר מירה ברק, שהקימה את המעבדה המחוזית וניהלה אותה במשך שנים רבות.

ד"ר שניידר היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות במעבדנות רפואית מהטכניון, תואר שני מהמחלקה לביוכימיה קלינית בפקולטה לרפואה בטכניון, ואת הדוקטורט שלה היא עשתה בחוג לביולוגיה של האדם באוניברסיטת חיפה. היא עבדה במחלקה לביוכימיה קלינית בקריה הרפואית רמב"ם, מאז שנת 2005 היא נמנית עם צוות המעבדה המחוזית, ובשנים האחרונות היא מנהלת את המעבדה האנדוקרינולוגית ומשמשת יו"ר ועדת רכש ציוד אבחנתי למעבדות האנדוקרינולוגיה בכל הארץ.

ד"ר שניידר: "יש במקצוע קידמה טכנולוגית שנמצאת בהתפתחות מואצת כל העת, ולמעשה המעבדה היא ההייטק של הרפואה. ללא מעבדה לא ניתן לתת שירותי רפואה, לאבחן מחלות ולהתאים טיפול, ועל אף שזהו תחום שנמצא מאחורי הקלעים של הרפואה, הוא מהווה גורם מרכזי".

 

 

אל המעבדה המחוזית מגיעות דגימות שנלקחות בכל רחבי מחוז חיפה וגליל מערבי, ורוב הבדיקות בה מתבצעות באמצעות רובוטים ואוטומציה מלאה, תוך הפחתת הסיכון לטעויות וקיצור משך קבלת התשובה. במעבדה מכונסות תחת קורת גג אחת מעבדות בתחומים רבים כמו אנדוקרינולוגיה, כימיה, המטולוגיה, פרזיטולוגיה ומיקרוביולוגיה. תחת המעבדה המחוזית פועלים שישה מוקדי סרכזות ומעבדות דחופות אשר נותנים מענה למחלקות לטיפול אונקולוגי בקהילה ולמיון קהילתי.

צוות המעבדה המחוזית מונה כ-100 עובדים, שמבצעים מדי חודש עשרות אלפי בדיקות מכ-22,000 דגימות. במעבדה המחוזית פועלת גם מעבדת קורונה, שמבצעת כ-28,000 בדיקות בחודש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר