האחיות דריה שיבקו וקטיה קגנובה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
האחיות דריה שיבקו וקטיה קגנובה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

רואים כפול במוקד חיסוני הקורונה של הכללית

התאומות הזהות קטיה קגנובה ודריה שיבקו הן גם אחיות מחסנות קורונה במוקד החיסונים של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי לין. "זכינו לקחת חלק במשהו חשוב, גדול ומשמעותי", הן אומרות, "מרגש לדעת שבכל זריקה אנחנו תורמות ליציאה מהמצב הקשה"

פורסם בתאריך: 20.1.21 10:11

"איזה מזל יש לי. חיסנת אותי נגד קורונה לפני שלושה שבועות, ועכשיו את שוב כאן ומחסנת אותי בחיסון השני" – כך אמרה מטופלת שהגיעה לקבל את חיסון השני במוקד של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי לין, כשהגיעה לקבל חיסון מידיה של האחות דריה שיבקו. המטופלת הופתעה לשמוע משיבקו שהיא טועה מכיוון שהאחות הצטרפה למבצע החיסונים בשלב מאוחר יותר. "קרוב לוודאי שאת מחליפה אותי בתאומה שלי", היא אמרה למטופלת, "גם היא אחות בכללית, ושמה הוא קטיה קגנובה".

שתי האחיות, שהן תאומות זהות, רגילות לבלבול שהן יוצרות בין מטופלים, מה גם ששתיהן משמשות אחיות במחלקות עיניים – קגנובה במרכז לבריאות העין בלין, ושיבקו במרפאה היועצת של הכללית בארמון.

 

 

קגנובה החלה לחסן נגד קורונה בתחילת המבצע, ושיבקו הצטרף בהמשך והודרכה על ידי אחותה. השתיים ממשיכות לעבוד כאחיות במחלקות העיניים, ובדרך כלל מחסנות בסופי שבוע.

"אנחנו מרגישות שזכינו לקחת חלק במשהו חשוב, גדול ומשמעותי", הן אומרות, "מרגש לדעת שבכל זריקה אנחנו תורמות ליציאה מהמצב הקשה. עבורנו זו גאווה להיות בישראל ולהרגיש חלק ממדינה מובילה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר