המרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
המרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מומחים מבילינסון מפעילים מרפאה לנוירוכירורגיה בלין

שירותי בריאות כללית פתחה במרכז הרפואי לין מרפאה נוירוכירורגית שאותה מפעיל צוות מהמערך לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי בילינסון בפתח תקוה. במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כמו גידולי מוח ובעיות בכלי הדם המוחיים, ובעיות בעמוד השדרה כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים

פורסם בתאריך: 17.3.21 08:08

במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית נפתחה מרפאה נוירוכירורגית שמופעלת על ידי צוות מהמערך לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי בילינסון בפתח תקוה, בניהולו של ד"ר שגיא הר נוף. לדבריו של מנהל לין ד"ר ארז אלון, במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כמו גידולי מוח ובעיות בכלי הדם המוחיים, ובעיות בעמוד השדרה כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים. המרפאה מיועדת למבוגרים בלבד ונדרשת הפניית רופא.

מנהל הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן: "המרפאה החדשה מרחיבה את מגוון האפשרויות הטיפוליות שעומדות לרשותם של מבוטחינו למצבים נוירוכירורגיים מורכבים. הקשר עם בילינסון מקבוצת שירותי בריאות כללית, שנחשב מהמובילים בתחום, מצטרף לשיתופי הפעולה שלנו עם בתי החולים באזור שלהם מרפאות נוירוכירורגיות. מדובר בשדרוג משמעותי של השירות על ידי הבאת המומחים המובילים בארץ לצפון, מבלי שהמטופל ייאלץ להרחיק למרכז הארץ, כשהעיקרון המנחה שלנו הוא מניעת פערים בין המרכז לפריפריה. מתכונת זו מתאפשרת תודות לעוצמתה של הכללית כקופת החולים היחידה שמשלבת רפואה קהילתית מפותחת, כולל מרכז רפואי ייחודי כדוגמת לין, שבו ניתנת רפואה יועצת שלישונית בקהילה".

 

 

לדבריו של נודלמן, "בדרך זו ניתן להפעיל מערך רפואי המבוסס על מיטב המומחים שמגיעים גם למרפאות הקהילה ומעניקים שירות רפואי ברצף טיפולי, כאשר לרשותם נגישות לתיק הרפואי של מטופל ולרופא המשפחה שלו שמכיר אותו כמכלול. מתכונת כזו קיימת זה שנים עם בתי החולים של הכללית באזור, בעיקר המרכז הרפואי כרמל, וכעת אנו מרחיבים אותו לתחומים נוספים כמו הנוירוכירורגיה בבילינסון והשיקום בבית החולים לוינשטיין. בהמשך מתוכנן שיתוף פעולה דומה עם בית החולים לילדים שניידר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר