עזה מופצצת (צילום: דובר צה"ל)
עזה מופצצת (צילום: דובר צה"ל)

חוסל מפקד כוח נוח'בה שהוביל את הפשיטה בנירים ובניר עוז

בילאל אל-קדרה, שהיה מפקד כוח נח'בה בגדוד דרום חאן יונס של חמאס, חוסל על ידי מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית של שב"כ. במהלך הלילה תקף צה"ל יותר מ-100 מטרות צבאיות בשכונות זיתון, חאן יונס וג'בליה, לצד מפקדות ומתחמים צבאיים, עשרות משגרים, עמדות נ"ט ועמדות תצפית

פורסם בתאריך: 15.10.23 08:03

צה"ל ושב"כ הודיעו כי בילאל אל-קדרה, מפקד כוח נוח'בה – יחידת העלית של החמאס – שהיה אחראי על הפשיטה בקיבוצים נירים וניר עוז, בילל אל קדרה.

אל-קדרה היה מפקד כוח נח'בה בגדוד דרום חאן יונס של חמאס, שהוביל את הפשיטה על הקיבוצים נירים וניר עוז. הוא חוסל על ידי מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית של שב"כ.

במהלך הלילה תקף צה"ל יותר מ-100 מטרות צבאיות בשכונות זיתון, חאן יונס וג'בליה, לצד מטרות הפוגעות ביכולותיו של חמאס כמו מפקדות ומתחמים צבאיים, עשרות משגרים, עמדות נ"ט ועמדות תצפית. כמו כן, הושמדו מפקדות צבאיות של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. צה"ל השמיד גם תשתיות טרור של מנגנוני הביטחון השייכות לחמאס ומהוות חלק ממערך המשילות של ארגון הטרור, הן בשגרה והן בחירום.

אתמול (שבת) חוסל עלי קאדי, מפקד מכוח נוח'בה שהיה ממובילי הפשיטה. כמו כן חוסלו פעילים של החמאס והג'יהאד האסלאמי, והושמדו מפקדות צבאיות ועשרות משגרי מרגמות. עם זאת, צה"ל עדיין לא הצליח להגיע אל הצמרת הבכירה של חמאס – יחיא סינוואר ומוחמד דף.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. לחסל את המרצחים שממתינים למיקוח

    זה אמור לנחם מישהו שאיבד את משפחתו?!
    יש 4000 מרצחי חמאס בבתי הסוהר כאן חסלו אותם גזר דין מוות כמו לדעאש שנתפסו.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר