מתנדבי זק"א מפנים גופה בקיבוץ בארי (צילום: דוברות זק"א)
מתנדבי זק"א מפנים גופה בקיבוץ בארי (צילום: דוברות זק"א)

12 יום לאחר הטבח: בבארי אותרו גופות אשה וילד

מתנדבי זק"א, שהוזעקו לסייע לכוחות צה"ל סמוך לגדר של קיבוץ בארי, איתרו באחד מהבתים השרופים בקיבוץ את גופותיהם השרופות של האשה והילד. מפקד היחידות המיוחדות בזק"א חיים אוטמזגין: "נמשיך ונעשה כל שביכולתנו כדי להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל"

פורסם בתאריך: 18.10.23 19:34

מתנדבי זק"א איתרו היום (רביעי) בקיבוץ בארי גופות של אשה וילד שנרצחו על ידי מחבלי החמאס. המתנדבים, שהוזעקו לסייע לכוחות צה"ל סמוך לגדר בבארי, איתרו באחד מהבתים השרופים בקיבוץ את גופותיהם השרופות של האשה והילד.

מפקד היחידות המיוחדות בזק"א חיים אוטמזגין: "12 ימים לאחר הטבח האיום, הצוותים של זק"א עדיין ממשיכים את הפעילות בשטח ובכל רגע נתון עשרות מתנדבים עסוקים במלאכת הקודש הקשה מכל. היום בשעות הערב, בזמן שסרקנו בית שרוף בקיבוץ בארי, איתרנו גופה של אשה וגופה של ילד לאחר שנרצחו וגופותיהם נשרפו על ידי המרצחים. נמשיך ונעשה כל שביכולתנו כדי להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל".

בתוך כך, ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל ניצב יגאל בן שלום שוחח היום עם שוטרים מהמערך העוסק בזיהוי החללים. בן שלום אמר לשוטרים: "יש מי שנלחם בחזית, ויש אתכם שמתמודדים בחזית הלאומית של זיהוי החללים. מאחורי כל טבעת ותכשיט יש אדם, מאחורי כל סלולרי יש משפחה שלמה".

 

מתנדבי זק"א בקיבוץ בארי (צילום: דוברות זק"א)

מתנדבי זק"א בקיבוץ בארי (צילום: דוברות זק"א)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר