הפוסט של יניב קטן
הפוסט של יניב קטן

"האויבים מבית יותר מסוכנים מהאויבים מבחוץ"

השתתפותו של עטאא ג'אבר - פעם קשר מכבי חיפה וקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל - במשחקה של נבחרת פלסטין מול נבחרת לבנון ובשורת המחוות להרוגים העזתים הטריפה את יניב קטן: "אני מתבייש שלבשת את החולצה שאני הכי אוהב בעולם". וזה לא הכל

פורסם בתאריך: 17.11.23 08:45

מלחמת חרבות ברזל השתלטה גם על עולם הספורט, וכדורגלנינו המצוינים מביעים את תמיכתם במדינה ובצה"ל במרחבי הפייסבוק והאינסטגרם. לכן התעורר זעמם לאחר שנודע להם על זימונו של עטאא ג'אבר – פעם קשר מכבי חיפה וקפטן הנבחרת הצעירה של ישראל – לסגל נבחרת פלסטין.

ואם לא די בכך, לפני המשחק אתמול (חמישי) מול נבחרת לבנון שנערך באיחוד האמירויות (0:0), השתתף ג'אבר בשורה של מחוות שקיימה הנבחרת החדשה שלו לזכרם של ההרוגים העזתים. תמונתו עומד דקת דומיה כשהוא עוטה כאפייה הטריפה את מי שעד לא מזמן היו חבריו.

אחת מהתגובות הבולטות היתה של יניב קטן, לשעבר קפטן מכבי, שהעלה אתמול בערב פוסט זועם בחשבון האינסטגרם. קטן העלה תמונה של ג'אבר עומד מחובק עם חבריו החדשים ועליה כתב: "כבר לא נשאר מקום באוטובוס של המפכ"ל התותח שלנו לעזה מרוב בוגדים שיש במדינה שלנו. אבל לך ג'אבר הייתי מסדר מחר בבוקרת מונית ספיישל בכיוון אחד ישר לחאן יונס. דרך אגב, צה"ל כבר בדרך לשם. אני מתבייש שלבשת את החולצה שאני הכי אוהב בעולם!". מתחת לתמונה הוסיף קטן: "האויבים מבית יותר מסוכנים מהאויבים מבחוץ. אסור לנו לרגע לשכוח את הימים האלו. כל תומכי הטרור לא צריכים להישאר פה. זה הבית שלנו, זו המדינה שלנו, והיא הכי יפה בעולם. אין לנו ארץ אחרת".

 

 

הפוסט הזה עורר תגובות רבות שהחלו להיערם בזו אחר זו. שלומי חסין כתב: "אפס מאופס. עמד דקת דומייה לזכר אלו שאנסו, רצחו, התעללו, חטפו. איזו בושה"; אביעד בוסי הגיב: "צריך לעשות ניקוי אורוות בקבוצה שלנו. הפחי זבל האלה הורסים לי את האהבה הזאת שנקראת מכבי חיפה"; מאיר אגזה דרש: "להעיף מפה את כל הבוגדים, והמועדון שלנו חייב למחוק כל אזכור שלו במיידי"; ואילו רותם קיון היה מפורט יותר: "כמה כתמים על מכבי חיפה בנושא הזה. מגדלים שחקנים, בונים אותם, והם בוגדים במולדת. בושה. שייקח איתו את דיא סבע. ברה ברה".

גיא זובי כתב לקטן: "אח שלי היקר, הוא לא שווה פוסט, האפס הזה, אבל כתבת הכי אמיתי בעולם. צריך למחוק אותו מההיסטוריה של המועדון"; לינוי לרט שיתפה: "אתה בושה שלבשת את החולצה של מכבי"; שון אשטמקר כתב: "לא מאמין שזה היה שחקן שלנו ולבש את המדים שלנו"; ורויטל כהן סיכמה: "בושה, צריך להוריד אותו מכל תמונה שלנו במועדון. להקיא".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר