ההפגנה בצומת חורב (צילום: מחאת העם חיפה)
ההפגנה בצומת חורב (צילום: מחאת העם חיפה)

אתמול בחורב: כ-1,000 מפגינים נגד נתניהו

בעיצומה של המלחמה בדרום ובצפון התחדשו בצומת חורב ההפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי ההערכות של מחאת העם, כ-1,000 משתתפים הגיעו להפגנה, שבסיומה הם יצאו בשיירת מכוניות לקיסריה כדי להפגין מול ביתו של נתניהו. ארבעה מפגינים נעצרו

פורסם בתאריך: 3.12.23 07:21

אתמול (מוצ"ש) התחדשו ההפגנות בצומת חורב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. מארגני מחאת העם הודיעו שעל אף חידוש הלחימה בדרום ובצפון, הם לא מוותרים על חידוש ההפגנות, אך קראו לצעדה שקטה. לפי ההערכות של מחאת העם, כ-1,000 משתתפים הגיעו להפגנה.

הצעדה החלה בשעה 17:00 מרחבת האודיטוריום במרכז הכרמל, והמשטרה סגרה לתנועת כלי רכב את הציר עד לצומת חורב, שם התקיימה ההפגנה. בסיומה יצאו המפגינים בשיירת מכוניות לקיסריה כדי להפגין מול ביתו של נתניהו. ארבעה מפגינים נעצרו, ובהם אחד ממובילי מחאת ההייטק בחיפה. העצורים שוחררו לקראת חצות, ואחת מהארבעה נדרשה לחתום על הרחקה לשבועיים מקיסריה ועל מסירת ערבות של 3,000 שקל לכך שלא תגיע לשם.

ההפגנות בחיפה חודשו לאחר יותר מחודשיים. הפעם הקודמת שבה התקיימה הפגנה בצומת חורב היתה ב-23 בספטמבר, ולאחריה היתה הפסקה מתוכננת של שבועיים בגלל החגים. ההפגנה שתוכננה לשבת, 7 באוקטובר, בוטלה. ב-19 באוקטובר פורקה הקונסטרוקציה של במת המחאה מהרחבה של מרכז חורב – קונסטרוקציה ששימשה את ארגוני המחאה בהפגנות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר