אל"מ בני אהרון (צילום מתוך הסרטון: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
אל"מ בני אהרון (צילום מתוך הסרטון: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

"בכיכר הרוע הזו אנו ניצבים להדליק נר ראשון של חנוכה"

מח"ט 401 אל"מ בני אהרון, בוגר הפנימייה הצבאית ובית הספר הריאלי, הדליק אתמול נר ראשון של חנוכה עם חייליו בכיכר פלסטין בשוג'עייה - אחד ממעוזי החמאס: "נאיר את עזה האפלה והחשוכה באור שלכם, באור של טוהר ובאור של תקווה ושלום למען מדינת ישראל היקרה שלנו"

פורסם בתאריך: 8.12.23 14:50

חטיבת השריון 401 (עוצבת עקבות הברזל) כבשה אתמול את כיכר פלסטין בשוג'עייה. הכיכר הפכה לסמל במלחמה בעקבות התיעודים של העברות חטופים לידי הצלב האדום שהתבצעו בה. בדיוק שם, במעוז של ארגון הטרור חמאס, ניצב אמש מפקד החטיבה אל"מ בני אהרון, בוגר הפנימיה הצבאית ובית הספר הריאלי, והדליק נר ראשון של חנוכה עם חייליו.

אהרון, בוגר פלוגת גליל, מחזור מ"ו (שנת 2000) בפנימייה, הגיע לאזור קיבוץ נחל עוז סמוך לפתיחת מתקפת הפתע של החמאס, עלה על טנק שהיה בשטח ונסע לאזור קיבוץ רעים, כשבדרך הוא דורס רכבים של מחבלים. הוא חבר לטנק אחר ללחימה בקיבוץ בארי, ומשם המשיך בטנק נוסף לזירה הטרגית של משטרת שדרות, שם התבצרו מחבלים רבים.

 

 

בפנייה מרגשת לחייליו אמר אהרון בקשר: "העיניים דומעות והלב פועם בעוצמה. זה לא סוף המלחמה, אבל זו עוד נקודה בדרך. היום, בדיוק חודשיים אחרי, כאן, בכיכר פלסטין הארורה – הכיכר שבה צהלו כשרצחו בנו, הכיכר שבה חילקו ממתקים כשירו רקטות לתוך הערים שלנו, הכיכר שבה השפילו את החטופים שלנו, הכיכר שהיא מרכז העיר, מרכז השלטון והסמל של החמאס, הסמל של עזה – כאן, בכיכר הרוע הזו, אנו ניצבים בגאווה, בראש מורם ובעוצמה להדליק נר ראשון של חנוכה. נאיר את העיר עזה האפלה והחשוכה באור שלכם, באור של טוהר, באור של טוב ובאור של תקווה ושלום למען מדינת ישראל היקרה שלנו. תחנות צק"ח (צוות קרב חטיבתי; ב"כ) 401, גאווה גדולה עבורי לפקד עליכם בחודשיים האחרונים. המשיכו להאיר ולגרש את החושך עד לניצחון. את הנרות ידליקו מ"פים בצק"ח שנפצעו, לא ויתרו וחזרו ללחימה. אתם דוגמה עבור כולנו. אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם. לכל מדינת ישראל, חג שמח".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר