סמ"ר (במיל') טל לוי ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר (במיל') טל לוי ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)

סמ"ר (מיל') טל לוי מחיפה נבחרה לדמות מופת בצה"ל

ביום הראשון שבו הגדוד של סמ"ר (מיל') טל לוי - פראמדיקית בתאג"ד של גדוד 9217 בחטיבה 12 - נכנס לרצועת עזה, היא טיפלה בשריונר שנפצע קשה מירי טיל RPG והצליחה לייצב את מצבו עד שהוטס לבית החולים. באירוע אחר, מ"פ נפצע מפגיעת כדור בחזה, ולוי היתה בחולייה שחילצה אותו תחת אש

פורסם בתאריך: 21.3.24 07:51

לכבוד יום ההוקרה לנשים במערך המילואים הלוחם שנערך השבוע מטעם משרד הביטחון ואגף כוח אדם (אכ"א) בצה"ל נבחרה הפראמדיקית סמ"ר (מיל') טל לוי מחיפה לדמות מופת.

במלחמה משרתת לוי כפראמדיקית בתאג"ד של גדוד 9217 בחטיבה 12 במחלקת הפת"ן, ובאזרחות היא מתכוננת לפסיכומטרי במטרה להתקבל ללימודי רפואה. נוסף על כך היא הקימה ביחד עם עוד פראמדיקים משוחררים את עמותת אהיה תמיד, שפועלת להיות בית לפראמדיקים משוחררים.

עם פרוץ המלחמה היתה לוי עם בן זוגה עידו בתחילתו של הטיול הגדול בנפאל. כששמעו על טבח 7 באוקטובר הם ניסו במשך ימים לחזור לארץ, והצליחו לנחות בישראל ב-14 באוקטובר. למחרת כבר התייצבה לוי בצאלים.

 

 

ביום הראשון שבו הגדוד שלה נכנס לרצועת עזה נפצע שריונר מגדוד אחר מירי טיל RPG והיה מחוסר הכרה עם פגיעה משמעותית. בזמן שהוא טופל בשטח הגיעו לוי וחיילי הגדוד למקום, ותוך דקות פינו את הלוחם הפצוע, שהורדם, הונשם וטופל על ידי לוי, אשר הצליחה לייצב את מצבו עד להגעה לנקודת הפינוי, ומשם הוא הוטס לבית החולים. באירוע אחר, מ"פ בגדוד שלה נפצע מפגיעת כדור לחזה, ולוי היתה בחולייה שחילצה אותו תחת אש וליוותה אותו עד שהוטס לבית החולים.

 

סמ"ר (במיל') טל לוי בהפוגה במלחמה (צילום: דובר צה"ל)

סמ"ר (במיל') טל לוי בהפוגה במלחמה (צילום: דובר צה"ל)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר