רב"ט אברהם פטנה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)
רב"ט אברהם פטנה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

עירוני א' מעלה מופע הנצחה לחייל שנרצח

ב-16 בנובמבר נרצח רב"ט אברהם פטנה ז"ל בפיגוע שביצע חמאס בירושלים. בשבוע הבא יקיים בית הספר עירוני א', שפטנה נמנה עם בוגריו, מופע לזכרו ולהנצחתם של נרצחי 7 באוקטובר וחללי צה"ל שנפלו במלחמת חרבות ברזל

פורסם בתאריך: 2.4.24 07:54

בית הספר עירוני א' מעלה מופע לזכרו של בוגר בית הספר רב"ט אברהם פטנה ז"ל בן ה-20, לוחם בגדוד ארז של המשטרה הצבאית שנרצח בפיגוע בירושלים במהלך מלחמת חרבות ברזל. המופע "החיטה צומחת שוב" הוא אירוע הנצחה לנרצחי 7 באוקטובר ולחללי צה"ל שנפלו במלחמת חרבות ברזל, והוא מוקדש לזכרו של פטנה. האירוע יתקיים ב-10 אפריל בשעה 18:00 באשכול הפיס הצמוד לחטיבת הביניים רעות לאמנויות בקרית אליעזר.

פטנה נולד וגדל בקרית אליעזר, וסיים את לימודיו בעירוני א'. ב-16 בנובמבר, הוא נרצח בפיגוע שביצעו שלושה מחבלי חמאס במחסום המנהרות בירושלים.

 

 

מנהלת עירוני א' יפית כהן: "הזמנו את משפחתו של אברהם לאירוע, והכנו עבורם אלבום זיכרון עם תמונות של הבן ועם ברקודים לסרטונים מימיו בבית הספר, שתלמידים הכינו כדי שבני המשפחה יוכלו לסרוק ולראות. באלבום גם ריכזנו קטעים שהתלמידים כתבו עליו, ולהקת בית הספר ותלמידים שנמנו עם חבריו הטובים יקראו את הקטעים".

איך את זוכרת אותו כתלמיד בבית הספר?

"אברהם היה ילד מקסים. היו לו חברים מכל שכבות הגיל בחטיבה ובתיכון, והוא אהב מאוד לשחק איתם כדורגל. תלמידים רבים בבית הספר היו בקשר הדוק איתו כי הוא יצר קשרים עמוקים עם ילדים מכל מיני גילאים. יש לנו חבר'ה שהוא היה שומר עליהם כמו אח בוגר. הוא התחבר עם המשפחות, אכל איתם בימי שישי ואפילו אם היה צריך נשאר כבייביסיטר".

על מנת לשריין מקום באולם יש להירשם במזכירות בית הספר בטלפון  04-8521622 מכיוון שמספר המקומות באולם הוא מוגבל.

 

ההזמנה לאירוע לזכרו של אברהם פטנה

ההזמנה לאירוע לזכרו של אברהם פטנה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר