יירוט בשמי חיפה (צילום: מיכאל דובשני)
יירוט בשמי חיפה (צילום: מיכאל דובשני)

צפו: תושבים מדווחים על יירוטים מעל שמי חיפה

תושבים מדווחים על יירוטים מעל אזור חיפה והמפרץ. למרות העדויות לא נשמעו אזעקות ברחבי חיפה או הקריות. מיכאל דובשני: "מעל הראש פוצצו טילים או מל"טים, זה נראה מגיע מכיוון נשר". משרד הבריאות הנחה את בתי החולים לתגבר את הצוותים הרפואיים

פורסם בתאריך: 14.4.24 02:52

תושבים בחיפה והקריות מדווחים על יירוטים שהתבצעו הלילה (בין שבת לראשון) בשמי העיר במהלך מתקפת הטילים האיראנית. עד כה לא הופעלו אזעקות באזור חיפה.

מיכאל דובשני, שעובד באזור לב המפרץ, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "זה היה לפני חצי שעה בדיוק. מעל הראש פוצצו טילים או מל"טים, לא יודע מה זה היה. זה נראה מגיע מכיוון נשר. לא נשמעו אזעקות ולא כלום".

 

 

 

מוקדם יותר הודיעה עיריית חיפה כי פתחה הלילה את המרכז ניהול המשברים (מנ"מ): "לאור המתקפה מכיוון איראן ערכה הנהלת העירייה כמה הערכות מצב בראשות מנכ"ל העירייה גדי מרגלית. בישיבות לוקחים חלק גם קציני פיקוד העורף במרחב חיפה. בשעה זו המנ"מ והחבלים בשכונות השונות פתוחים ומאוישים. כפי שהודענו, המקלטים הציבוריים נפתחו ובעירייה נערכים גם לתרחיש של אזעקות בשטח שיפוטה".

בשעה 3:00 הודיע משרד הבריאות כי "בהתאם לרמת הכוננות הנחה המשרד את בתי החולים הרלוונטיים לתגבר את איוש הצוותים הרפואיים. בנוסף הונחו הצוותים להימנע מלצאת לחופשות בעת הזו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר