ניצן אנרג'י (צילום: אלי ראול)
ניצן אנרג'י (צילום: אלי ראול)

העסקים שעושים את חיפה: "מאתגר להמשיך ולקיים כך את הסטודיו"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את הסטודיו לכושר שנפתח לאחר חוויה לא נעימה כדי לעזור לאנשים, ואת בית הספר למוזיקה שהמשיך לעבוד לאורך כל תקופת הקורונה באמצעות הזום

פורסם בתאריך: 3.9.20 18:13

שם העסק: הסטודיו של ניצן אנרג’י

שנת הקמה: 2019

האנשים שמאחורי העסק: ניצן בר-לב, 27

על העסק: “בסטודיו נערכים אימונים פונקציונליים, דינמיים, TRX, טבטה ועוד. יש גם אימון מיוחד עם מאמן צמוד שמטרתו היא לתת פתרון פיזי ונפשי לאנשים במצב שיקומי, בשילוב עם תפריט תזונתי”.

איך התחלנו: “חוויתי חוויה לא נעימה בעבר, ומתוך הכאב החלטתי לפתוח עסק שיעזור לאנשים. למדתי תזונה, מינהל עסקים ואימון כושר, ואז אזרתי אומץ ופתחתי את הסטודיו. נוסף על כך, הקמתי פרויקט לנערות שמטרתו היא לחזק את הביטחון העצמי שלהן”.

מה הקורונה לימדה אותנו: “שמאתגר להמשיך ולקיים כך את הסטודיו. אנשים פוחדים להגיע למרות השמירה על ההנחיות. אני ממשיכה להילחם”.

עוד משהו: “אני קוראת לבוא להתאמן בסטודיו המשפחתי שלנו במחירים נוחים לכל כיס, בשביל הגוף והנפש אבל גם בשביל לעזור לנו להחזיק את העסק”.

כתובת: רחוב פיק”א 69, חיפה

אתר אינטרנט: itrainer.co.il

פייסבוק: NitzanenEnergy

 

 

“אצלנו לומדים לנגן, לשיר ולהופיע”

שם העסק: רוק סיטי

שנת הקמה: 2013

האנשים שמאחורי העסק: איסר טננבאום אריאל, לשעבר המתופף של להקת רוקפור, ואשתו הדס אריאל

על העסק: “רוק סיטי הוא בית ספר להוראת נגינה ובמה. אצלנו לומדים לנגן, לשיר ולהופיע. יש אצלנו חוגי מוזיקה לקטנטנים, לילדים, לבני נוער ולמבוגרים. נוסף על כך מתקיימים במקום לימודי אנגלית דרך מוזיקה”.

איך התחלנו: “התחלנו כמפיקים של פסטיבל גדול בחיפה, ומשם החלטנו לפתוח את בית הספר מתוך רצון להעביר הלאה את הידע שאיסר צבר במהלך השנים”.

מה הקורונה לימדה אותנו: “הקורונה הראתה לנו כמה היחסים שלנו עם הלקוחות הם חזקים וגרמה לנו להבין שאנחנו באמת משפחה. המשכנו ללמד בכל תקופת הקורונה בזום, ושימשנו מסגרת עבור הילדים בזמן שהם נשארו ללא מסגרות”.

כתובת: שושנת הכרמל 6, חיפה

טלפון: 054-9948999

אתר אינטרנט: rockcity.co.il

פייסבוק: rockcityhaifa

 

רוק סיטי (צילום: רוק סיטי)

רוק סיטי (צילום: רוק סיטי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר