דובדבן קעקועים (צילום: הדר ברל)
דובדבן קעקועים (צילום: הדר ברל)

העסקים שעושים את חיפה: "קעקועים אמנותיים, בעיקר בסגנון אמריקאי אולד פאשן"

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את הסטודיו לקעקועים שפועל בעיקר עם לקוחות מפה לאוזן, ואת בית הספר ללימוד טניס שמעביר גם אימונים מצולמים למתאמנים שלו

פורסם בתאריך: 8.9.20 17:31

שם העסק: דובדבן קעקועים

שנת הקמה: 2016

האנשים שמאחורי העסק: רון מליכסון, הבעלים של הסטודיו, ושני מקעקעים פרילנסרים

על העסק: "סטודיו אמנותי לקעקועים באווירה מיוחדת, צבעונית ומשפחתית. זהו סטודיו נישתי שפועל בעיקר עם לקוחות מפה לאוזן ומבצע קעקועים אמנותיים, בעיקר בסגנון אמריקאי מסורתי אולד פאשן, בסגנון וינטג' ובסגנון יפני".

איך התחלנו: "אני עוסק כבר שנים בתחום, ולאחר שצברתי מוניטין כשכיר במקומות שונים, הן בפן האמנותי והן בפן הניהולי, מימשתי את החלום ופתחתי סטודיו משלי".

מה הקורונה לימדה אותנו: "היינו בין הראשונים שסגרו ובין האחרונים שנפתחו בחזרה. לצערי, תחום הקעקועים נחשב למותרות, המדינה לא ממש מתייחסת אלינו ונדחקנו לשוליים. למזלי, נשענתי על החסכונות שלי, אך אם יהיה סגר נוסף לא בטוח שאצליח לשרוד".

כתובת: רחוב נורדאו 14, חיפה

טלפון: 054-5808686

פייסבוק: doovdevantattooshop

 

 

"השיעורים מועברים על ידי מאמנים שחלקם היו שחקני עבר"

שם העסק: Vamos – בית ספר לטניס

שנת הקמה: 1985

האנשים שמאחורי העסק: שי וריקרדו הוטנר

על העסק: "בית הספר מציע חוגי טניס לכל הגילים ולכל הרמות, כולל ילדים בגיל גן וקבוצות לסטודנטים ולמבוגרים. השיעורים מועברים באוויר הפתוח על ידי מאמני טניס מקצועיים, ובהם שחקני עבר שדורגו במקומות גבוהים. כל שחקן מקבל יחס אישי ותוכנית אימונים שמותאמת לו, הן ברמה הספורטיבית והן ברמה החברתית, כאשר המטרה היא להביא כל מתאמן כמה שיותר גבוה. בית הספר Vamos פעיל גם בבתי הספר, במועדון הספורט בדניה, באוניברסיטת חיפה ובנשר".

איך התחלנו: "ריקרדו הוטנר הוא שחקן עבר בארץ מולדתו אורוגוואי. כשעלה לארץ הוא התברג בתפקיד מפתח במרכז הטניס בחיפה כמאמן ראשי".

מה הקורונה לימדה אותנו: "שאין דבר בטוח ושתחום הדיגיטל הוא הכרחי מאוד. התאמנו את עצמנו באמצעות העברת אימונים מצולמים למתאמנים שלנו, חיזקנו קשרים עם לקוחות קיימים וניצלנו את הזמן כדי לשדרג ולשפר את העסק".

כתובת: שדרות אבא חושי 199, חיפה

אתר: vamostennis.co.il

 

ואמוס (צילום: אייל הוטנר)

ואמוס (צילום: אייל הוטנר)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר