כמו דג במים (צילום: כמו דג במים)
כמו דג במים (צילום: כמו דג במים)

העסקים שעושים את חיפה: "מגיעים לבריכה שבניתי בבית לשעה של התנתקות ומרגוע" 

מנצחים ביחד: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים. הכירו את בית הספר שמוביל ילדים לעצמאות במים בגיל צעיר, ואת מלון הבוטיק שבתחומה הוקמה גם חנות פרחים

פורסם בתאריך: 12.9.20 19:52

שם העסק: כמו דג במים

שנת הקמה: 1999

האנשים שמאחורי העסק: רחלי אור

על העסק: "טיפול במים ולימוד עצמאות במים לתינוקות, לפעוטות ולילדים; טיפול במים לנשים בהיריון, ליווי נשים ובני זוגם בתהליך ההיריון, הלידה והתחלת ההורות; שיקום במים לספורטאים שנפצעו; טיפול במים לגוף ולנפש בעזרת מדיטציה, דמיון מודרך וואטסו וקלפי טרילותרפיה".

איך התחלנו: "התחלתי מאהבתי למים, לטיפול, לספורט, לתינוקות, לפעוטות ולילדים, והצבתי לעצמי שתי מטרות – להוביל ילד לעצמאות במים בגיל צעיר על מנת שלא יטבע, ושהדרך שהוא יעשה עד לשלב זה תהיה באהבה ובהעצמה כדי שהוא יקבל ביטחון, חיבור להורה ואהבת המים".

מה הקורונה לימדה אותנו: "למדתי לעבוד באופן שונה ובצורה פרטנית. אני עובדת לבד כי כל הצוות שלי בחל"ת, כך שהתינוקות שהיו מגיעים בקבוצות של שבעה באים אלי רק לשיעורים פרטיים. בעקבות הקורונה נסגרה לי הבריכה הטיפולית שבניתי בתוך דיור מוגן לפני 24 שנה, ועדיין אסור לנו להיכנס אליה, אבל דווקא כיום הרבה אנשים צריכים מרגוע לנפש והם מגיעים לבריכה שבניתי בבית לטיפולי גוף ונפש, לגן העדן הפרטי שלי, בזוג או לבד, לשעה של התנתקות ומרגוע".

טלפון: 054-4952423

אתר אינטרנט: ciuc.co.il

 

 

"אירוח בבית אבן עתיק עם אווירה אותנטית וייחודית"

שם העסק: אווה – אחוזת רוטשילד

שנת הקמה: המלון הוקם ב־2009, ואחוזת הפרחים הוקמה לפני חמש שנים

האנשים שמאחורי העסק: הבעלים בן כהן ומנהלת המלון איריס

על העסק: "מלון בוטיק יפהפה שממוקם במבנה עתיק שנבנה על ידי הברון רוטשילד בשכונת נוה שאנן מול נוף פסטורלי. המלון מציע אירוח בבית אבן עתיק עם אווירה אותנטית וייחודית, ובצימרים יוקרתיים ומפנקים שמצוידים בכל מה שנחוץ לבילוי זוגי או משפחתי. במתחם המלון הוקמה חנות פרחים בשם אחוזת הפרחים עם משתלה קטנה ומטריפה. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות ומשלוחים".

איך התחלנו: "המלון הוקם לאחר שהתברר שיש ביקוש למלונות בחיפה לתיירות חוץ ופנים".

מה הקורונה לימדה אותנו: "שהדברים הכי חשובים הם אהבה ונתינה. במהלך הקורונה היינו סגורים במשך חודשיים וחצי, ורק חנות הפרחים פעלה. כיום אנחנו עובדים רק עם תיירות פנים".

כתובת: רחוב הגליל 41, חיפה

טלפון: 077-4041430

פייסבוק (המלון): Rothschild.Mansion

פייסבוק (חנות הפרחים): FlowersInHaifa

 

אחוזת רוטשילד (צילום: אחוזת רוטשילד)

אחוזת רוטשילד (צילום: אחוזת רוטשילד)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר