נעדר. ולדימיר מגיט
נעדר. ולדימיר מגיט

עצמות אדם נמצאו בקרית אתא. ככל הנראה של הנעדר ולדימיר מגיט

זה מספר חודשים שהמשטרה מבצעת סריקות אחר תושב קרית אתא ולדימיר מגיט (78), שנעדר מאז יוני האחרון. הבוקר (שבת) בעקבות דיווח של תושבת קרית אתא בדבר גולגולת ועצמות אדם שנמצאו בשטח סבוך, הוזעקו למקום שוטרי תחנת זבולון וזיהו בסמוך את חפציו האישיים של הנעדר

פורסם בתאריך: 30.10.21 20:18

המשטרה איתרה הבוקר (שבת) עצמות אדם בקרית אתא שהועברו להמשך הליך זיהוי.

זה מספר חודשים שהמשטרה מבצעת סריקות אחר תושב קרית אתא ולדימיר מגיט (78), שנעדר מאז יוני האחרון. בסריקות השתתפו כוחות רבים, בהם שוטרים, מתנדבים, יחידות מבצעיות, גורמים עירוניים, יחידת הכלבנים, יחידות התנדבות אזרחיות ועוד.

הבוקר, בעקבות דיווח של תושבת קרית אתא בדבר גולגולת ועצמות אדם שנמצאו בשטח סבוך, הוזעקו למקום שוטרי תחנת זבולון וזיהו את חפציו האישיים של הנעדר.

הממצאים שאותרו הועברו למכון לרפואה משפטית לשם השלמת הליך הזיהוי, כמקובל.

החיפושים אחר ולדימיר מגיט (צילום: דוברות יכ"ל)

החיפושים אחר ולדימיר מגיט (צילום: דוברות יכ"ל)

מדוברות יכ"ל (יחידת הכלבנים) נמסר הערב (שבת): "סוף עצוב לחיפושים. בתום 138 ימים של היעדרות נמצאו בעומק השטח שרידיו של הנעדר ולדימיר מגיט, בן 78. ב-14 ביוני נעלמו עקבותיו של המנוח ולידימיר מגיט, עת שיצא מביתו שבקרית אתא. ימים רצופים של חיפושים התקיימו כדי לאתרו, תוך הפעלת מיטב האמצעים על ידי יחידת הכלבנים לישראל בשיתוף פעולה עם תחנת זבולון וכוחות נוספים.

 

"החיפושים התמקדו בשטחים הפתוחים, לרבות בשטחים אורבניים, בשטח רחב באזור קרית אתא, תוך מיפוי האזורים השונים על ידי אפליקציה ייחודית לניהול ותיעוד אזורי סריקה, שפותחה ע"י יכ"ל. במהלך החודשים האחרונים, כלבני יכ"ל פעלו שוב ושוב, עם כלבי הרחה מיוחדים, לצורך השלמת תאי שטח באזורים שטרם נסרקו.

"אנו משתתפים בצער המשפחה, ומודים לכל המתנדבים המסורים, שלא התייאשו ודבקו במטרה, תוך פעילות בתנאי שטח קשים, במשך חודשים ארוכים.
יהי זיכרו ברוך".

בתום 138 ימים נמצא הנעדר ולדימיר מגיט (צילום: דוברות יכ"ל)


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר