נאות אפק (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
נאות אפק (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

קרית ביאליק: אושרו תב"רים להקמת אצטדיון ומגרש אימונים בנאות אפק

פורסם בתאריך: 6.9.22 10:49

ועדת הכספים של עיריית קרית ביאליק אישרה בישיבתה האחרונה תקציבי פיתוח לטובת הנגשת מוסדות החינוך, הקמת מתקני ספורט, שדרוג תאורת רחוב ועוד. בין השאר אושר תב"ר (תקציב בלתי רגיל) להקמת אצטדיון כדורגל ומגרש אימונים בנאות אפק בסכום של 20 מיליון שקלים. במימון הקמת האצטדיון ישתתפו רשות מקרקעי ישראל וקרן השבחה.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי החברה הכלכלית קרית ביאליק תקים עבור העירייה את המתקן, בשלביו הסופיים יכיל כ-5000 מושבים. בשלב הראשון הוא יאכלס כ-500 צופים. מגרש האימונים, שיוקם בסמוך לאצטדיון, ישמש את האקדמיה לכדורגל ואת מחלקת הנוער והבוגרים של מכבי צור שלום. המגרש יכוסה בדשא סינתטי איכותי לפי תקני פיפ"א והיציע שלו ימנה 350 מושבים. לאחרונה נבחר הקבלן הזוכה אשר יחל את העבודות בתוך חודש.

 

 

 

האצטדיון ומגרש האימונים יוקמו בסמוך למבני ציבור וחינוך בשכונת נאות אפק, מה שיאפשר ליישם את הרעיון שבו החינוך הפורמאלי, הבלתי פורמאלי, הפעילות לשעות הפנאי והספורט יינתנו באותו מתחם, כך שההורים לא יצטרכו להתרוצץ כדי להסיע את ילדיהם.

תקציב בלתי רגיל נוסף יועד להנגשה פיזית ופרטנית של כיתות בבית הספר אורט קרית ביאליק וחטיבת הביניים דפנה. כמו כן, עודכן תקציב בלתי רגיל של מיליון שקלים לטובת התקנת שילוט רחובות מואר. הפרויקט ייושם באופן הדרגתי בכל רחבי העיר.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "אנו לא עוצרים לרגע ומשפרים את התשתיות הן בשכונות הוותיקות והן בשכונות החדשות הנמצאות בהקמה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פיתוח הקריות כושל והנה דוגמה מעולה

    במקום שכל הקריות יקימו יחד אצטדיון גדול של 25 אלף צופים שיכול לארח הופעות גדולות ומשחקי ליגת על תוקעים לנו אצטדיון של 500!!! מושבים (אפילו בתי ספר תיכון זה מבייש כי יש קבוצה אורחת) ואז יגדל מתישהו ל-5000 בלבד, זה לא רציני.

  2. איתי

    זה כמו שתגיד למה לא מאחדים את הקריות לעיר אחת, הרי אתה לא באמת מדמיין שראשי הערים יבנו איצטדיון אחד עם תקציב משותף… כל אחד רוצה משהו לעיר שלו כדי לשמר את מעמדו ולהמשיך להיות ראש עיר.
    תחשוב שהסכימו שיהיה אצטדיון משותף, נניח – באיזו קרייה הוא ייבנה?
    בקיצור.. אני מבין את הדעה שלך ומסכים איתה – אבל אתה יודע שזה לעולם לא יקרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר