מלגות לסטודנטים תושבי קרית אתא
מלגות לסטודנטים תושבי קרית אתא

מלגות של 10,000 שקלים יוענקו לסטודנטים תושבי קרית אתא

המלגות, במימון משותף של העירייה, מפעל הפיס ופר"ח, יוענקו לסטודנטים שיתנדבו למען הקהילה בהיקף של כ-100 שעות ויותר. ראש העירייה יעקב פרץ: "מטרת המיזם היא להביא לכך שכל תלמיד ותלמידה בקרית אתא יוכלו לרכוש השכלה ולהבטיח את עתידם"

פורסם בתאריך: 8.9.22 13:58

גם השנה יעניקו עיריית קרית אתא, מפעל הפיס ופר"ח טכניון יעניקו מלגות בסך 10,000 שקלים לסטודנטים תושבי העיר. בשיתוף עם מפעל הפיס ופר"ח טכניון. בתמורה, יידרשו הסטודנטים להתנדב למען הקהילה בהיקף של כ-100 שעות ויותר.

מעיריית קרית אתא נמסר, כי המיזם הוא נדבך נוסף בפעילות הענפה של בעירייה בנושא החינוך במטרה לסייע לסטודנטים, תושבי העיר, בלימודיהם לתארים גבוהים. העירייה מעניקה מדי שנה מאות מלגות לימודים לסטודנטים מעוטי יכולת שנמצאו זכאים על ידי ועדת המלגות. עוד נמסר, כי מטרתה של תוכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר, כדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים, תוך שהם תורמים לאוכלוסיות נזקקות בקהילה.

 

 

ראש העירייה יעקב פרץ: "חינוך להשכלה גבוהה הוא אחד הגורמים המכריעים בתהליך התפתחותה של קרית אתא ובעל תרומה משמעותית לאיכות החיים בה. העירייה משקיעה משאבים רבים בפיתוח תוכניות לימוד ייחודיות, בתגבור שעות הוראה, בעזרה לתלמידים מתקשים ובעידוד המצוינות, במטרה להביא לכך שכל תלמיד ותלמידה בקרית אתא יוכלו לרכוש השכלה ולהבטיח את עתידם".

ההרשמה באתר פר"ח >>>  או בטלפון 077-8771244

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר