מרפאת גבעת אלונים בקרית אתא (הדמיה: חברת ספייס נכסים והשקעות)
מרפאת גבעת אלונים בקרית אתא (הדמיה: חברת ספייס נכסים והשקעות)

היחידה עם מרפאה בכל שכונה: כללית מקימה מרפאה חדשה בגבעת אלונים בקרית אתא

רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי: "אנו ממשיכים להתחדש ולשדרג ולצד הקמת מבנים חדישים, מרפאות שהוקמו באמצע המאה שעברה מונגשות ומתחדשות בחזותן. כללית היא היחידה עם מרפאה בכל שכונה"

פורסם בתאריך: 13.9.22 12:20

תושבי גבעת אלונים המתפתחת בקרית אתא עתידים ליהנות משירות רפואי משודרג וקרוב לביתם, לאחר שכללית חתמה על הסכם עם חברת ספייס נכסים והשקעות לבניית מרפאה חדשה בשכונה. המרפאה תתפרש על שטח של כ-500 מ"ר, תאחד מגוון שירותים תחת קורת גג אחת ותכלול שרותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, שירותי סיעוד רחבים כולל בדיקות דם, שירותי משרד ובית מרקחת עם שלוש עמדות שירות וייעוץ רוקחי אישי.

 

 

"אנו ממשיכים להתחדש ולשדרג ולצד הקמת מבנים חדישים, מרפאות שהוקמו באמצע המאה שעברה מונגשות ומתחדשות בחזותן. כללית היא היחידה עם מרפאה בכל שכונה", אומר רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי.

"אנו פועלים כל העת להרחיב, לחדש ולהנגיש את השירותים הרפואיים של כללית ברחבי המחוז וממשיכים לקדם את מטרתנו לספק מגוון רחב של שרותי רפואה ראשונית ומקצועית במרחק הליכה מהבית.  אצלנו המטופלים בידיים טובות ומקצועיות", מסכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה והגליל המערבי של כללית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר